مشاوره و فروش بهترین سنگ تراورتن نما

مشاوره و فروش بهترین سنگ تراورتن نما  را از کارشناسان با تجربه  سایت ما بخواهید. مشاوره ایی دقیق در مود انواع سنگ های نما و بهترین قیمت را به شما مشتریان ارائه می دهند.

برای اینکه شما بتوانید بهترین سنگ را برای نمای خو استفاده کنید بایستی مشاوره ایی در این زمینه داشته باشید تا بتوانید بهترین خرید و انتخاب را داشته باشید.ما شما را راهنمایی در زمینه انواع سنگ نما می کنیم . در این پست قصد داریم تاجدودی شما را با انواع سنگ نما آشنا کنیم.

سنگ نما معمولا از جنس تراورتن انتخاب خواهد شد و این انتخاب هم دلایلی دارد. یکی اینکه این سنگ در برابر عوامل محیطی مانند نور و باران های اسیدی آسیب کمتری می بیند. دلیل دیگر ای این است که این سنگ چسبندگی بالایی به ملات ساخته شده دارد و امکان جدا شدن این سنگ از ارتفاعات ساختمان بسیار کم می باشد همین دلایل باعث انتخاب سنگ تراورتن برای سنگ نمای ساختمان می شود.

انواع سنگ نما از لحاظ رنگ:

تراورتن سفید : تراورتن سفید هم متنوع هست از تراورتن سفید آتشکوه گرفته تا تراورتن سفید بوکان

تراورتن کرم : تراورتن کرم هم طیف های متفاوتی دارد مانند تراورتن کرم حاجی آباد، تراورتن کرم ترشاب، تراورتن کرم دره بخاری، تراورتن آبگرم و ….

تراورتن قرمز : تراورتن قرمز ماکو، تراورتن قرمز آذر شهر

تراورتن لیمویی : تراورتن لیمویی آبگرم، تراورتن لیمویی طرق

تراورتن سیلور: تراورتن سیلور تکاب و تراورتن سیلور کاشا

شما بر حسب نیاز و طرحی که دارید می توانید بهترین سنگ تراورتن نما را انتخاب کنید .

فروش عمده بهترین سنگ تراورتن

فروش عمده بهترین سنگ تراورتن

انتخاب سنگ نما برای ساختمان پروسه پر اهمیت هست زیرا که ساختمان با سنگ نمای خوب تاثر بهتری در افراد می گذارد. اگر خانه ایی لوکس داشته باشید ولی از سنگ نمای خوبی استفاده نکنید زیبایی خانه نمایش داده نمی شود. برای همین باید برای انتخاب مناسب ترین و بهترین سنگ تراورتن نما با مشاور سایت ما تماس بگیرید تا بر حسب بودجه شما بهترین سنگ تراورتن را به شما معرفی کند. سنگ های تراورتن عباس آباد، تراورتن حاجی آباد، تراورتن دره بخاری به متراژ بالا و با قیمت عمده در این مجموعه به فروش می رسد.

فروش کوپ انواع سنگ تراورتن محلات

فروش کوپ انواع سنگ تراورتن محلات 

 

محلات شهری واقع در استان مرکزی هست که به عنوان قطب تراورتن ایران شناخته شده است. در محلات معدنی چون حاجی آباد، عباس آباد، آتشکوه، دره بخاری، ابگرم، آبیار و… وجود دارد که این معادن بهترین تراورتن های ایران هستند. برای خرید کوپ هر یک از این معادنی که نام بردیم شما می توانید با کارشناس فروش ما ارتباط بگیرید و از نحوه فروش و قیمت آن مطلع شوید.

همان طور که می دانید فروش کوپ به صورت انتخابی یا لاینی می باشد که قیمت های آن متفاوت هست.حتی در این مجموعه لاشه های تراورتن آتشکوه به طور مستقیم از داخل معدن به فروش می رود.برای خرید با ما تماس بگیرید.

فروش انواع سنگ ساختمانی تراورتن

فروش انواع سنگ ساختمانی تراورتن

سنگ های ساختمانی در طبقه بندی مختلفی وجود دارد مانند سنگ مرمریت، سنگ تراورتن ، سنگ گرانیت و… که در یک ساختمان ممکن هست در مان های مختلف آن استفاده شود.حال از سنگ تراورتن در موارد زیر در ساختمان به کار می رود:

  • پله
  • راه پله
  • قرنیز
  • سنگ نما
  • سنگ کف
  • درپوش
  • سنگ پارکینگ
  • سنگ پشت کار
  • سنگ دیوار
  • صراحی
  • و…

برای سفارش های شما ما می توانیم بهترین پیشنهاد را بامناسب ترین قیمت در نظر بگیریم. مطمئنا مشاوره و راهنمایی در این زمینه شما را به بهترین خرید سوق می دهیم

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.