کدام یک از سنگ ها برای شما مناسب است؟

کدام یک از سنگ ها برای شما مناسب است؟ چه نوع سنگی برای خرید به شما توصیه می شود؟ علاوه بر مسائل تخصصی و فنی در انتخاب سنگ میزان قیمت هم در خرید تاثیر دارد.

کدام یک از سنگ ها برای شما مناسب است و چه نوع سنگی برای خرید به شما توصیه می شود. در بازار انواع سنگ های ساختمانی موجود هستد و در بازار سنگ ایران می توانید بهترین انواع نمونه های سنگ برای دیوار و نمای بیرونی و یا نصب در درون و کف و برای سرویس های بهداشتی انواع سنگ و سرامیک هم موجود هستند که با توجه به نوع کارایی و دوام هر یک و میزان تقاضا و متراژ و هزینه های در نظر گرفته شده می توانید از بهترین پیشنهاد استفاده کنید.

انواع سنگ ساختمانی در بازار سنگ

انواع سنگ ساختمانی در بازار سنگ

همانطور که گفته شد سنگ های ساختمانی تنوع بسیار بالایی دارد اما از نظر جنس به دسته های زیر تطبقه بندی می شود:

  • سنگ تراورتن 
  • سنگ مرمریت
  • سنگ چینی(کریستال)
  • سنگ گرانیت
  • سنگ مرمر
  • سنگ ترامیت
  • سنگ ترااونیکس
  • سنگ لایمستون
  • و…

هر یک از این سنگ ها از معادن جدا در سراسر کشور به شکل کوپ استخراج می شود و برای برش و فرآوری مناسب به کارخانه های سنگبری ارسال می گردد تا به دست مصرف کننده برسد.

حال باید مصرف کننده هرکدام از این سنگ ها را بشناسد و کاربرد آن را هم در ساختمان بداند قطعا یک مصرف کننده تجربه و شناخت کافی از انواع سنگ ها ی ساختمانی ندارد بنابراین ما به مصرف کننده پیشنهاد می دهیم از راهنمایی های مشاوران ما برای خرید سنگ مورد نیاز خود بهره ببرد تا بهترین و مناسب ترین و سریع ترین خرید خود را تجربه کند.

سنگ های ساختمانی برای کف

سنگ های ساختمانی برای کف

در بین سنگ ها انواع تراورتن و مرمریت برای کف و دیوارها و حتی برای سرویس های بهداشتی بسیار مورد استفاده هستند .در واقع می توان از هر سنگی برای کف استفاده کرد اما بایستی مقاومت آن سنگ را در کفی که مورد نظر هست در نظر گرفت . اگر برای مثال برای کف پارکینگ از سنگ تراورتن می خواهیم استفاده کنیم بهتر هست ضخامت بیشتری را در نظر بگیریم تا مقاومت بالاتری را داشته باشد چون در پارکینگ رفت و آمد اتومبیل ها زیاد هست.

یا برای استفاده از سنگ مرمریت در پله هم به همین صورت بسته به نوع سنگ باید مقاومت و کاربرد آن را در نظر گرفت. از سنگ های تراورتن نباید در سرویس های بهداشتی استفاده کرد و دلیل آن هم این هست که سنگ تراورتن دارای سوراخ و حفره هایی هست که باعث تجمع آلودگی ها می شود و از نظر بهداشتی پیشنهاد نمی شود در سرویس های بهداشتی به کار برده شود.

انتخاب درست سنگ ساختمانی موجب شده است که با توجه به این که متراژ کار چقدر است و میزان قیمت ها و مطابقت آن ها با هرینه های شما سبب می شود با راهنمایی و مشاوره کارشناسی اقدام به تهییه سنگ مورد نیاز خود کنید و حتی می توانید از راهنمایی های لازم جهت نصب هر نوع سنگ بهره مند شوید.

سنگ تراورتن و مرمریت

سنگ های تزئینی و ساختمانی هر یک برای کارهای خاص تولید می شوند و قیمت های متنوع هم دارند. سنگ های خوب دارای ویژگی های خاص هستند که از جمله به کیفیت و مقاومت و بافت سنگ می شود اشاره نمود و دیگر این که در برابر جذب آب چقدر مقاوم است و دیگر این که به چه صورت قابل خرید و فروش است به عنوان مثال سنگ تراورتن بدون ترک خوردگی و پوسیدگی برای نمای بیرون و کف انتخاب می شود.

هر سنگ متناسب با سلیقه و البته فضایی که باید در آن نصب شود انتخاب می شود و بهترین نوع سنگ و خرید می تواند نوعی سرمایه گذاری دراز مدت باشد.
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.