سنگ ساختمانی و قیمت انواع آن

سنگ ساختمانی و قیمت انواع آن برای خریدار سنگ توسط کارشناس سایت در اختیار شما قرار میگیرد.سنگ ساختمانی چند نوع است و آیا قیمت انواع آن با یکدیگر تفاوت است و میزان تناژ و کیفیت و نوع جنس سنگ ساختمانی چقدر در قیمت گذاری موثر است؟

سنگ های ساختمانی دارای تعداد و انواع متنوع هستند و قیمت هر یک از این سنگ ها با توجه به معیار تولید و استخراج و این که میزان تناژ چقدر است متفاوت است و می توانید در نظر بگیرید که سنگ تولید شده از کدام معدن است و برای چه منظوری مصرف می شود.

سنگ ساختمانی و قیمت انواع آن

همان گونه قبلا هم گفتیم سالانه به مقدار قابل توجهی از سنگ کشور برای صاردات در اختیار دیگر کشورها قرار می گیرد که در هنگام صادرات سنگ به صورت کوپ است و مستقیما به بندر بارگیری می شود و در هنگام تهیه سنگ های ساختمانی صادراتی کلیه مجوزها و گواهینامه های لازم برای صادرات اخذ می شود و استانداردهای سنگ ها هم مورد توجه قرار می گیرد.

انواع سنگ ساختمانی

سنگ تراروتن خاصیت عایق حرارتی و صوتی را دارد و به همین جهت هم هر چه میزان تخلخل در آن کمتر باشد مقاومت بهتری هم دارد و این سنگ به صورت موج دار و بی موج برش داده می شود و به همین دلیل هم در هنگام نصب این سنگ ملات وارد حفره ها می شود و مقاومت بیشتری به سنگ می دهد.

البته دیگر انواع سنگ هم در کشور ما استخراج می شوند که از جمله مرمر و مرمریت است که هر یک مصارف مختلف داشته و در این که ایران یکی از قطب های تولید انواع سنگ های ساختمانی و ترئینی در جهان است شکی نیست و به هین جهت هم برای استخراج و فرآوری سنگ در کشور معدن و کارخانجات به خوبی فعالیت می کنند.

معرفی انواع سنگ ساختمانی ایرانی

معرفی انواع سنگ ساختمانی ایرانی

سنگ های بسیار زیادی به عنوان مصالح ساختمانی در ساختمان به کار می رود مانند : تراورتن، گرانیت، چینی، ترااونیکس، مرمریت، مرمر، سند استون و… که هریک از این سنگ ها می تواند در بخشی از ساختمان به کار برد. سنگ هایی مانند تراورتن را می توان در نمای ساختمان و محیط بیرون ساختمان استفاده کرد اما سنگ مرمریت و سنگ مرمر را باید در داخل ساختمان و به دور از عوامل محیطی قرار داد.

کاربرد سنگ های ساختمانی:

  • سنگ نما
  • سنگ کف
  • سنگ درپوش
  • سنگ پله و راه پله
  • سنگ قرنیز
  • سنگ لاشه
  • سنگ پی ساختمان
  • دیوار سنگی
  • نرده سنگی
  • پایه آیفون
  • مجسمه
  • ظروف سنگی
  • سنگ اسلب

ترااونیکس

قیمت سنگ های ساختمانی

می دانید سنگ تراورتن در زمره سنگ ساختمانی است و در بیشتر کشورها برای موارد گوناگونی استفاده می شود و مراحل تولید سنگ تراروتن که یک سنگ رسوبی و تزئینی است در طی هزاران سال اتفاق می افتد و درجه تخلخل این سنگ در میزان کیفیت و قیمت آن موثر است. سنگ تراروتن مصارف متعدد دارد و حتی لاشه های سنگ ها هم برای تولید صنایع دستی و یا در پی و فونداسیون ساختمان ها و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

 

فروش سنگ کوپ انوع سنگ ساختمانی

شرکت تجارت لعل کیان در زمینه انواع سنگ ساختمانی تجربه ایی بسیار زیاد و ارزشمند دارد. برای خرید انواع کوپ سنگ ساختمانی می توانید با کارشناس سایت ارتباط بگیرید. کوپ هایی همچون  داخلی و صادراتی انواع سنگ ساختمانی را می توانید در بزرگترین سایت مرکز فروش کوپ در ایران مراجعه کنید.

عکس و فیلم های کوپ ها رو مشاهده کنید و حتی از عکس بریده شده همون نوع از کوپ ها را مشاهده کنید و اقدام به خرید کنید.
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.