خرید و فروش سنگ کوپ تراورتن

خرید و فروش کوپ تراورتن

خرید و فروش سنگ کوپ تراورتن را از بازار سنگ پیگیرید کنید و از خدمات بدون واسطه و مستقیم ما بهره مند شده و از تخفیف های وِیژه برخوردار شوید.

خرید و فروش سنگ کوپ تراورتن از طریق کارشناسان ما به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می شود و اعلام قیمت ها در بازار سنگ می تواند خریدار را ترغیب به خرید در موقعیت مناسب نموده و در هزینه ها کاهش چشمگیری ایجاد خواهد شد.

به طور یقین معادن سنگ تراورتن در کشور ما در ردیف برترین ها هستند و تعداد بیشماری از افراد در کشورهای مختلف از کیفیت و درجه بندی تراورتن استخراج شده در کشور ما مطلع هستند.

برای این که دست واسطه ها کمتر در امر خرید و فروش سنگ دخالت داشته باشد و ایجاد فضا و قیمت های غیرواقعی کند همکاران و کارشناسان ما در بازار سنگ همواره بهترین ارائه کننده خدمات خواهند بود.

خرید و فروش انواع تراورتن

سنگ کوپ تراورتن آتشکوه با درجه بندی متنوع، سنگ کوپ از معدن آتشکوه و آذر شهر و دره بخاری و دیگر معادن ایران در درجه بندی های متنوع در بازار موجود هستند و برای این که بتوانید خرید و فروش بهتر و با نوسانات قیمت کمتری را تجربه کنید کلیه امکانات و جزئیات موجود از طرق سایت و یا کارشناسان ما در دسترس شما خواهد بود و قیمت ها بر اساس بازار به شما اطلاع داده می شود.

سنگ تراورتن به صورت کوپ برای فروش آماده بارگیری و حمل است و درجه بندی بر اساس نیاز خریدار برای مصارف گوناگون به شما توصیه می شود.

کوپ تراورتن گردویی

کوپ تراورتن گردویی

سنگ کوپ تراورتن

سنگ کوپ تراورتن در کارخانجات فرآوری می شوند و به این ترتیب برای مصارف ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند.ممکن است انتخاب کوپ از سینه دلخواه را ترجیح دهید که این امر امکان پذیر خواهد بود و شما می توانید امکانات لازم را برای خرید در اختیار داشته باشید.

سنگ کوپ تراورتن

تراورتن از جمله سنگ هایی است که بسیار پرمصرف است و از نمای بیرونی و داخلی ساختمان تا محوطه ها و حتی استفاده از لاشه های آن در صنایع مختلف مورد نیاز است.

بازار صادرات کوپ سنگ تراورتن

بازار صادرات کوپ سنگ تراورتن

سنگ تراورتن یکی از سنگ های ساختمانی هست که بازار صادراتی خوبی دارد. از سنگ های تراورتن ارزان قیمت برای کشور های همسایه تا سنگ های تراورتن گران قیمت برای کشور های اروپایی.در زیر نام بعضی از تراورتن های صادراتی را ذکر می کنیم:

  • سنگ تراورتن شکلاتی
  • سنگ تراورتن سیلور
  • سنگ تراورتن کرم
  • سنگ تراورتن سفید
  • سنگ تراورتن قرمز
  • و…

بیشتر این تراورتن ها به صورت موجدار به کشور های دیگر صادر می شوند. هرچه موج آن منظم تر باشد طرفدار بیشتری دارند.

در بازار سنگ های صادراتی سنگ های ساختمانی به شکل کوپ و بریده صادر میشوند.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.