صادرات سنگ تراورتن شکلاتی ارزان به عراق

صادرات سنگ تراورتن شکلاتی ارزان به عراق در توان این مجموعه است و خدمات به صورت سنگ خام و یا فرآوری شده و با قطر و ابعاد استاندارد سنگ ها تهیه می شوند.

صادرات سنگ تراروتن شکلاتی ارزان به قیمت توانسته است که میزان توانایی و تولید انواع سنگ ساختمانی در ایران را نشان بدهد و از جهت این که سنگ با استانداردها و باکیفیت عالی بارگیری می شود و به صورت مستقیم این کار صورت می گیرد دارای قیمت های بسیار ارزان تر است. در قیمت گذاری سنگ های ساختمانی و شناخت بهترین و معروف ترین انواع سنگ ما توانسته ایم که خدمات برتر را در اختیار خریدار قرار داده و این امر به صادرات و شناسایی توانایی های متخصصین ما کمک شایانی می کند.

صادرات سنگ تراورتن شکلاتی ارزان به عراق

سنگ تراورتن شکلاتی چیست؟

همان گونه که اشاره کرده ایم سنگ های ساختمانی انواع متعددی دارند و البته سنگ هایی مانند تراورتن و مرمر و مرمریت از جمله سنگ هایی هستند که در بین اقشار مختلف جامعه شناخته شده تر هستند و میزان مصرف آن ها در گشورهای دیگر هم بیشتر است. تراورتن شکلاتی استخراج شده در کشور هم بسیار مرغوب است و هم زیبایی و قطر مناسب هم دارد و چون به صورت بدون واسطه به فروش می رسد و یا مستقیم برای صادرات از این سنگ استفاده می شود ارزان تر از نمونه های دیگر است.

صادرات تراورتن شکلاتی

صادرات تراورتن شکلاتی

بهترین فروشنده آنلاین سنگ ساختمانی

بهترین فروشنده آنلاین سنگ ساختمانی

بهترین فروشنده سنگ ساختمانی کسی است که اطلاع کافی از انواع سنگ ساختمانی داشته باشد و این شناخت به غیر از سالها کار در این زمینه حاصل نمی شود. مجموعه تجارت لعل کیان با بیش از ۲۰ سال تجربه فعالیت در معدن و استخراج سنگ و همین طور فعالیت در زمینه فرآموری انواع سنگ ساختمانی می تواند به خریداران سنگ کمک فراوانی برساند تا آنها در اتخاب سنگ مورد نیاز خود ضریب خطای خود را کاهش دهند و همین طور از لحاظ هزینه نیز برای آنها مقرون به صرفه باشد.

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی نسبت به قبل خرید سنگ ساختمانی بسیار راحت تر شده است. شما می توانید در سایت های فروش اینترنتی سنگ ساختمانی جستجو کنید و با مقایسه سنگ های تولید و قیمت اقدام به خرید سنگ ساختمانی خود کنید.

صادرات سنگ تراورتن به عراق

صادرات سنگ تراورتن به عراق

سنگ های ساختمانی برای نمای درونی و بیرونی و همچنین برای پله ها و کف و برای مجسمه های تزئینی بسیار مورد استفاده هستند و صادرات این گونه سنگ ها با توجه به این که به صورت خام( کوپ) ارسال شود و یا فرآوری شده دارای قیمت مختلف است. سورت بندی و میزان موجودی هم در قیمت گذاری و پیشنهاد برای صادرات مورد توجه قرار می گیرد.

سنگ هایی که به کشور همسایه عراق صادر می شود معمولا سنگ های تراورتن ارزان قیمت هست. در عراق به دلیل اینکه پروژه های ساختمانی بزرگی بعد از جنگ دارد هزینه سنگ موردنیاز بسیار برای آنها حائز اهمیت می باشد. در مجموعه تجارت لعل کیان تنوع سنگ تراورتن ارزان قیمت باعث می شود که گزینه های مختلفی برای خریداران وجود داشته باشد. این مجموعه به دلیل واقع شدن در منطقه ایی که اکثر تراورتنهای تولیدی کشور را دارد و نیز با تکنولوژی های پیشرفته فرآوری سنگ تراورتن می تواند سنگ تراورتن با انواع قیمت ها و کیفیت ها را برای صادرات فراهم کند.

اطلاعات و کاتالوگ هایی که بتوانند راهنمای شما برای ثبت سفارش باشد را می توانید از سایت و کانال ما دریافت نمایید.

بهترین تراورتن صادراتی کدام است؟

اینکه به طور صریح بگوییم یک تراورتن مناسب صادرات هست امکان پذیر نیست اما تراورتن هایی که برای صادرات پیشنهاد می شود باید حداقل ویژگی را داشته باشد. برای مثال ممکن هست یک کشور رنگ تراورتن برایشان جذاب باشد و تمرکز خود را روی اون رنگ قرار بدهند و یا این که کشور دیگری به نوع فرآوری آن اهمیت بدهند. اما می توان به لحاظ تجربه کاری تراورتن هایی که بیشتر صادر می شوند را نام برد:

  • سنگ تراورتن سیلور
  • سنگ تراورت شکلاتی 
  • سنگ تراورتن کرم 
  •  سنگ تراورتن سفید 
  • سنگ تراورتن قرمز
  • و…

سنگ های تراورتن هم به صورت کوپ هم به صورت ابعاد و فرآوری شده به کشور های دیگر صادر می شود.برای خرید و اطلاع از قیمت سنگ های تراورت صادراتی با ما تماس بگیرید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.