تراورتن قیمت مناسب

تراورتن قیمت مناسب را می توان از فروشگاه اینترنتی کیان سنگ با سریع ترین زمان ارسال بار به تمامی نقاط کشور خریداری کنید.

سنگ تراورتن سنگی بسیار ایده آل برای کار کردن در نمای ساختمان می باشد به خصوص اگر با بهترین و مجهز ترین دستگاه ها فراوری شده باشد. ما این سنگ را برای کسانی که میخواهند با هزینه مناسب نمای ساختمان خود را زیبا کنند پیشنهاد می دهیم.

بهترین سنگ تراورتن نما کدام است؟

یکی از پر کاربرد ترین سنگ هایی که برای نمای ساختمان استفاده می شود سنگ تراورتن هست. این سنگ به دلیل خلل و فرجی که توسط خارج شدن گاز از رسوب های آهکی ایجاد شده چسبندگی زیادی به ملات دارد و همین ویژگی باعث شده از سنگ تراورتن در نمای ساختمان استفاده کنند.

بهترین سنگ تراورتن نما کدام است؟

در زمان قدیم به دلیل اینکه دستگاه ها و تجهیزات مناسب برای فرآوری سنگ تراورتن نبود از سنگ چینی برای نمای ساختمان استفاده می کردند. در آن دوران دستگاه های ساب دستی بود بنابراین از سنگ چینی با عرض ۷ سانت و ۱۰ سانت برای ساب زدن استفاده می شد . یکی دیگر از دلایلی که از سنگ تراورتن در ۲۰ یا ۳۰ سال پیش در نمای ساختمان استفاده نمی شد این بود که در ان زمان از رزین استفاده نمی کردن و نمی توانستن سوراخ ها و حفره های سنگ تراورتن را پر کنند. اما با مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های برش و فرآوری انواع سنگ ، سنگ چینی جای خود را به سنگ تراورتن در نمای ساختمان داد.

قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن مرغوب

قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن مرغوب

قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن مرغوب به عواملی مانند: جنس، کیفیت، آنالیزشیمیایی تراورتن و نیز نوع برش و فرآوری آن بستگی دارد.

حواستان باشد بعضی از فروشندگان سنگ ساختمانی قیمت اعلام شده آنها متر طول می باشد که همین موضوع باعث دلخوری خریداران سنگ می شود به این صورت که برای اعلام قیمت اولیه سنگ به خریدار قیمت متر طول سنگ را می دهند و زمان حساب و کتاب به متر مربع حساب می کنند که همین موضوع باعث می شود که خریدار یا خرید خود را کنسل کند و یا باعث ایجاد اختلاف و البته ناراحتی شود.

فروش سنگ تراورتن نمای درجه ۱

فروش سنگ تراورتن نمای درجه 1

سنگ های تراورتن تنواع بسیار بالایی دارند بنابراین ابتدا بایستی لیستی از این تراورتن هارا به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید از بین آنها بهترین سنگ تراورتن نما ی خود را انتخاب کنید.سنگ های تراورتن بسته به رنگ و جنس آنها طبیقه بندی می شوند.

انواع سنگ تراورتن

  •  سنگ تراورتن سفید
  • سنگ تراورتن سیلور
  • سنگ تراورتن شکلاتی
  • سنگ تراورتن قرمز
  • سنگ تراورتن لیمویی
  • سنگ تراورتن کرم
  • سنگ تراورتن دودی
  • سنگ تراورتن بژ

که این سنگ ها در سورت بندی های متفادت موجود هست. معمولا از کوپ های سنگ تراورتن سنگ هایی با درجه بندی زیر تولید می شود:

  • سنگ تراورتن سوپر
  • سنگ تراورتن ممتاز
  • سنگ تراورتن درجه ۱
  • سنگ تراورتن درجه ۲
  • سنگ تراورتن ضعیف

برای خرید هر یک از این نو سنگ ها با قیمتی مناسب با مشاوران و کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید.

توجه داشته باشید که قیمت سنگ تراورتن در محلات نسبت به دیگر شهر های ایران مناسبتر می باشد و دلیل آن هم وجود معادن های بزرگی چون حاجی آباد، عباس آباد، دره بخاری، آتشکوه، آبگرم و…

کوپ سنگ تراورتن از معدن، توسط افراد باتجربه استخراج می کنیم و جهت فرآوری آن به کارخانه ارسال کرده و در آنجا به بهترین شکال ممکن سورت بندی می شود و آماده ارائه به خریداران سنگ تراورتن.

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.