فروش استثنایی لاشه های تراورتن آتشکوه

فروش استثنایی لاشه های تراورتن آتشکوه را برای شما عزیران داریم . خرید مستقیم از معدن روی قیمت تمام شده برای مشتری تاثیر خواهد داشت و ما این امکان را برای شما خریداران فراهم کرده ایم.

سنگ تراورتن آتشکوه

سنگ تراورتن آتشکوه

تراورتن آتشکوه یکی از بهترین سنگ های سفید موجود در ایران می باشد که به دلیل همین موضوع قیمت بسیار بالایی در بین تمامی سنگ های تراورتن سفید دارد.به جرات می توان گفت سنگی به سفیدی سنگ تراورتن آتشکوه وجود ندارد.

سنگ تراورتن آتشکوه در رنگ سفید و کرم موجود هست و به دو صورت موج دار و بی موج برش داده می شود. این سنگ سنگی بسیار پر هست و نسبت به دیگر تراورت ها حفره های کمتری دارد.معدن سنگ تراورتن آتشکوه در شهر محلات واقع شده است.

سنگ نمای ساختمان های لوکس و تراورتن آتشکوه

سنگ نمای ساختمان های لوکس و تراورتن آتشکوه

طراحان ساختمان های لوکس به دنبال بهترین سنگ برای نمای ساختمان خود هستند که می توان سنگ سوپر تراورتن آتشکوه راپیشنهاد داد. این سنگ نمای بسیار زیبا و فوق العاده ای را به ساختمان می دهد.

این سنگ در سورت های متفاوتی وجود دارد مانند: تراورتن سوپر آتشکوه، تراورتن ممتاز آتشکوه، تراورتن درجه یک و دوی آتشکوه که از نظر قیمت هم متفاوت هستند.

امروزه در ساختمان ها و پروژه های لوکس وعظیم از سنگ تراورتن برای نما آن استفاده می کنند.

لاشه های سنگ تراورتن سفید آتشکوه

لاشه های سنگ تراورتن سفید آتشکوه

از لاشه های تراورتن آتشکوه برای تولید پلاک وهمچنین تولید شمش استفاده می کنند. از این شمش ها برای ساخت نرده سنگی، پایه آیفون سر ستون و پایه ستون برای نماهای رومی استفاده می کنند.

شما می توانید لاشه های تراورتن آتشکوه و حتی کوپ های کوچک از داخل معدن و بدون واسطه را با قیمت مناسب خریداری کنید. برای هماهنگی های لازم جهت رفتن به معدن و خرید سنگ تراورتن آتشکوه با کارشناس فروش ما ارتباط بگیرید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.