,

تولید و فروش بهترین تراورتن(آتشکوه)

تولید و فروش بهترین تراورتن(آتشکوه) را از طریق سایت کیان سنگ در خواست کنید و از مشاوره و راهنمایی کارشناسان خبره ما بهره مند شوید.

روند تشکیل کوه آتشفشانی آتشکوه

هزاران سال پیش زمین و آسمان ها بوجود آمده اند. آب و خاک بر روی زمین طی سالها اتفاقات خاصی برای آنها افتاده است. طغیان رود خانه ها که رسوبات را جابه جا کرده فوران آتش نشان ها که گدازه های آتشین را در پای کوه خود پرتاب کرده است، بادها که ذرات خاک را جابجا نموده همه و همه دست به دست هم داده اند تا کوه ها ایجاد شوند و در دل این کوه ها منابعی از سنگ های ساختمانی بوجود بیایند.تشکیل معدن آتشکوه هم مستثنی از این روال طبیعت نبوده است.

لاشه تراورتن آتشکوه

معدن تراورتن آتشکوه

سنگ تراورتن آتشکوه

سنگ تراورتن آتشکوه

پس این سنگی که الان مورد استخراج و فرآوری توسط انسان قرار می گیرد ارزش بسیار زیادی دارد باید بهای این سنگ ارزشمند را دانست و به نحو احسنت از آن بهره برد. این نعمت خدادادی به وفور در سرزمین ما ایران دیده می شود.

سنگ تنوع بسیار زیادی دارد از جمله سنگ تراورتن، مرمریت، مرمر و… که توسط انسان از معادن با  ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته استخراج می شود  و روند فرآوری را در کارخانه ها طی می کند تا به شکلی زیبا تر در اختیار ما انسانها قرار گیرد. بنابراین هر سنگی از دل کوه استخراج می شود گران بهاست. پس از برش و شکل دادن می توان به وضوح دید که ما باید برای هر مقدار از سنگ ارزش قایل شویم و به بهترین شکل مصرف کنیم.

لاشه های تراورتن آتشکوه

لاشه های تراورتن آتشکوه

برای نمونه سنگ تراورتن آتشکوه سنگی است که از کوه آتشفشانی استخراج می شود که سالهاست خاموش گردیده است و این سنگ بهترین سنگ تراورتن سفید در دنیا می باشد.

فروش مستقیم لاشه های تراورتن آتشکوه از معدن

خرید مستقیم لاشه های تراورتن آتشکوه در مجموعه << تجارت لعل کیان >> با قیمتی مناسب صورت می گیرید.

همان طور که می دانید از لاشه های تراورتن می توان پلاک های کوچک و مصنوعات سنگی مانند: نرده سنگی و سر ستون و پا ستون و ظروف سنگی استفاده کرد. حال برای تهیه کوپ و لاشه ای سنگ تراورتن آتشکوه می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.