بهترین سنگ تراورتن برای نمای ساختمان

بهترین سنگ تراورتن برای نمای ساختمان کدام است ؟ چند نوع تراورتن در کشور تولید می شود و قیمت ها را از کجا می توانم دریافت کنم؟

انتخاب بهترین سنگ تراورتن برای نمای ساختمان ممکن است برای مصرف کننده جزئی امری مشکل و مبهم باشد و این امر توسط کارشناسان ما قابل حل است و مشاوره های لازم به شما در هنگام خرید داده می شود و صادرکنندگان و مصرف کننده های عمده هم که می دانند به چه صورت بهترین و مناسب ترین سنگ تراورتن را انتخاب و خریداری نمایند. نمای ساختمان با سنگ تراورتن زیباتر و مستحکم تر می شود و به همین دلیل انتخاب و خرید و قیمت سنگ اهمیت زیادی پیدا می کند.

بهترین تراورتن ساختمانی

بهترین تراورتن ساختمانی

سنگ تراورتن به جهت این که دارای تخلخل است و به خوبی ملات در آن نفوذ می کند می تواند گزینه بسیار مناسبی برای نمای ساختمان باشد. سنگ ساختمانی تراورتن شکلاتی که بسیار مورد توجه است در بیشتر موارد هم در داخل کشور و هم برای صادرات تولید می شود و بهترین انواع سنگ های تراورتن در محلات و در معادن اطراف این شهر استخراج و تولید شده و به دیگر شهرها ارسال نی شوند و سنگ تراورتن به صورت بی موج و موج دار برش داده می شود.

تراورتن آتشکوه

تراورتن آتشکوه

سنگ تراورتن نمای ساختمان

سنگ تراورتن نمای ساختمان

کدام نوع سنگ تراورتن را برای نما انتخاب کنم؟ آیا سنگ فرآوری شده را بخرم بهتر است؟ به طور کلی سنگ تراورتن ایران از جمله بهترین  تراورتن برای نمای ساختمان است و زیبایی و مقاومت و چسبندگی و رنگ بندی از جمله عوامل بسیار تاثیرگذار برای خرید تراورتن است. همیشه انتخاب سنگ نما برای خریدار چالش بزرگی خواهد بود چرا که علاوه بر مقاومت بخشی در برابر عوامل محیطی می تواند زیبایی نمای ساختمان را هم تامین نماید.

انواع سنگ تراورتن نما

انواع سنگ تراورتن نما

نمونه های بسیار معروف و زیبا و شناخته شده تراورتن ایران:

  • سنگ تراورتن حاجی آباد
  • سنگ تراورتن عباس آباد
  • سنگ تراورتن آبگرم
  • سنگ تراورتن آتشکوه
  • سنگ تراورتن شکلاتی کاشان
  • سنگ تراورتن تکاب(کرم و سیلور)
  • سنگ تراورتن دره بخاری

هستند.سنگ های تراورتن زیادی در کشور پهناور ما وجود دارد و در حابل تولید هست امااین تراورتن هایی که ذکر کرده ایم سالهاست که معادن آنها فعال هستند و د رطول این مدت از نظر کیفیت و مقاومت تست شده اند.شما می توانید برای هر نوع آب و هوایی از این تراورتن هایی که معرفی کردیم بدن هیچ نگرانی استفاده کنید.

گاهی بعضی از مشتریان اعلام میکنند آیا می توان از سنگ تراورتن برای مناطق بارانی یا مناطقی که سرمای شدید دارند درنمای ساختمان استفاده کرد؟ یا چه سنگی برای اینم مناطق مناسب هستند. ؟

در پاسخ به این عزیزان به طور قطع خواهیم گفت که تراورتن های منطقه محلات بسیار مقاوم هستند و در مناطق گرم و یا سرد در نمای ساختمان استفاده شده بدون هیچ مشکلی سالها با همان کیفیت اولیه باقی مانده است.

انتخاب بهترین سنگ تراورتن با قیمتی مناسب

انتخاب بهترین سنگ تراورتن با قیمتی مناسب

 

برای اینکه بتوانید بهترین سنگ تراورتن را برای پروژه خود انتخاب کنید نیاز به اطلاعات دقیق و تخصصی از انواع سنگ تراورتن دارید که اگر خودتان بخواهید این اطلاعات را کسب کنید به وقت و زمان زیادی نیاز هست اما شما برای خرید بهترین سنگ تراورتن می توانید از مشاوره و تخصص کارشناسان فروش ما بهره ببرید تا تصمیم گیری آسان و سریعی برای اینکه کدام سنگ برای پروژه شما مناسب هست را داشته  و از خرید خود رضایت کافی را داشته باشید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.