صادرات سنگ نمای ساختمان به اروپا

صادرات سنگ نمای ساختمان به اروپا در کمترین زمان و با اخذ گواهینامه ها و استانداردهای لازم مورد نظر کشور مقصد در سریع ترین زمان انجام می شود.

صادرات سنگ نمای ساختمان به اروپا یکی از اهدافی است که این بازرگانی دنبال کرده است و به صورت مستقیم و با انجام کلیه امور گمرکی در کمترین زمان این کار صورت میگیرد. بسیاری از تولید کننده ها اشتیاق و تمایل دارند که انواع سنگ ساختمانی در دیگر کشورها و بخصوص در کشورهای اروپایی مورد ارزیابی قرار بگیرد و بازاریابی به بهترین شکل صورت بگیرد و کارشناسان ما موفق شده اند که کلیه این امور را در کمترین زمان و به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

صادرات سنگ نمای ساختمان

صادرات سنگ نمای ساختمان

سنگ های نمای ساختمان در بیشتر کشورها مورد نیاز است و البته تراورتن در صدر این سنگ ها قرار گرفته است و دیگر انواع سنگ های ساختمانی که در کشور تولید می شوند چه به صورت خام و یا فرآوری شده مورد نیاز هستند. برای صاردات سنگ نمای ساختمان کارهای گمرکی در سریع ترین زمان انجام می شود و کارشناسان می توانند به خوبی این امور را به پایان برسانند. انتخاب خریدار به صورت اینترنتی و یا مشاهده نمونه های مختلف است و شرکت در نمایشگاه ها هم عاملی موثر در صادرات خواهد بود.

صادرات سنگ ساختمانی

بهترین سنگ نمای ساختمان چیست؟

بهترین سنگ نمای ساختمان چیست؟

سنگی که برای نمای ساختمان پیشنهاد می شود سنگ تراورتن است. دلیل استفاده سنگ تراورتن در نمای ساختمان این است که سنگ تراورتن در برابر عوامل محیطی مانند باران های اسیدی، سرما، گرما، و تابش نور آفتاب نسبت به دیگر سنگ های ساختمانی مقاوم تر است. برای نما ما توصیه می کنیم از سنگ تراورتن به رنگ های کرم و سفید استفاده کنید.

سنگ های تراورتن رنگی بعد از مدتی بر اثر تابش خورشید کم رنگ خواهند شد و آن زیبایی اولیه را ندارند. بهتر از از سنگ های تراورتن رنگی در داخل ساختمان استفاده شود.

انواع سنگ نمای ساختمانی صادراتی

انواع سنگ نمای ساختمانی صادراتی

کشورهایی که از سنگ ایران استفاده می کنند و برای صادرات این سنگ با ما همکاری می کنند کشورهایی مانند استرالیا، اسپانیا، چین و کشورهای همسایه مانند گرجستان، ترکیه و دیگر کشورهای عربی مانند قطر و عراق هستند که با توجه به کیفیت سنگ ایران و قیمت های مناسب سنگ نمای ساختمانی ایرانی تمایل دارند که باکشور ما همکاری کنند و این زمینه ای است که تولید کننده در کشور بتواند از مزایای صادرات بهره مند و برخوردار شود.سنگ های ساختمانی تولیدی در ایران به شکل کوپ (خام )  هم به دیگر کشور ها صادر می شود.

صادرات می تواند هم نوع سنگ ایران را به دیگر کشورها معرفی کند و هم این که در تولید و رونق اقتصادی به کشور کمک نماید. در این زمینه فعالیت های چشمگیری انجام داده و همراه تمام وقت بازرگانان صادر کننده خواهیم بود و اقدامات لازم را تا پایان پیگیری خواهیم کرد.کشور عزیز ما ایران به لحاظ تولید سنگ تزیینی در بین پنج کشور شاخص جهان هست .قیمت های پایین سنگ ساختمانی ایران موجب شده که در قسمتی از بازار سنگ جهانی را به خود اختصاص دهد.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.