فروش مستقیم لاشه های تراورتن آتشکوه از معدن محلات

تراورتن آتشکوه

فروش مستقیم لاشه های تراورتن آتشکوه از معدن محلات چه مزایایی دارد و چرا بهتر است مستقیم از معدن اقدام به خرید نمایید؟

فروش مستقیم لاشه های تراورتن آتشکوه از معدن محلات توسط این مجموعه و کارشناسان فنی به صورت مستقیم در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد و از آن جایی که خرید و فروش انواع سنگ تراورتن از طریق کارشناسان ما و با مشاوره آن ها می تواند در سریع ترین زمان و به قیمت ارزان تر صورت بگیرد مورد توجه خریداران و پیمانکاران و شرکت های صنعتی قرار دارد.

لاشه تراورتن آتشکوه

لاشه تراورتن آتشکوه

فروش مستقیم لاشه های آتشکوه

سنگ آتشکوه محلات به کیفیت و رنگ سفید مشهور است و بسیارند از شرکت ها و بازرگانانی که اقدام به ثبت سفارش برای خرید سنگ تراورتن آتشکوه نموده اند و به صورت کامل از خرید خود راضی بوده اند. لاشه های سنگ نه تنها مصارف ساختمانی و تزئینی دارند بلکه برای تولید انواع صنایع دستی و محصولات بهداشتی و آرایشی مورد نیاز و توجه هستند.میزان نیاز و زمان خریداری می تواند در قیمت گذاری تاثیر مستقیم داشته باشد.

معدن تراورتن آتشکوه

معدن تراورتن آتشکوه

فروش مستقیم لاشه های تراورتن از معدن محلات

فروش مستقیم لاشه های تراورتن از معدن محلات

معادن محلات انبوهی از انواع سنگ های مختلف تراورتن و یا دیگر انواع سنگ را به صورت شبانه روزی استخراج می کنند که از جمله یکی از مشهورترین آن ها معدن تراورتن آتشکوه است که نه تنها سنگ کوپ و برش زده آن، بلکه لاشه های این سنگ هم مورد نیاز و مصرف بسیاری است و به همین جهت کلیه همکاران در این مجموعه با راهنمایی و مشاوره پیگیر در هنگا ثبت سفارش و خرید می توانند کمک های لازم را به شما ارائه کنند و این امر موجب می شود که بتوانید سفارشات خود را به صورت مستقیم ارائه کرده و از محل کارخانه و یا معدن این بارگیری صورت می گیرد که در قیمت گذاری اهمیت ویژه دارد.

قیمت فروش سنگ تراورتن آتشکوه سفید

قیمت فروش سنگ تراورتن آتشکوه سفید

سنگ تراورتن آتشکوه به صورت خام از معدن استخراج می شود و برای فرآوری به کارخانه های سنگبری ارسال می گردد. از سنگ های خام برای تولید پلاک ۴۰ طولی و از لاشه ها برای تولید صراحی استفاده می شود.
سنگ تراورتن آتشکوه به دو رنگ سفید و کرم موجود هست این سنگ هم مانند دیگر تراورتن ها به صورت موجدار و بی موج بریده می شود.

انوع فرآوری سنگ تراورتن آتشکوه:

  • صیقلی یا ساب خورده
  • چرمی
  • خام
  • هوند شده

نوع فرآوری سنگ تراورتن آتشکوه و همین طور ابعاد مورد نیاز بر قیمت فروش سنگ تراورتن آتشکوه تاثیر گذار هست.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما به صورت اینترنتی و آنلاین اطلاعات لازم را دریافت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.