صادرات تراورتن کرم محلات با پالت بندی ویژه

تراورتن کرم محلات

صادرات تراورتن کرم محلات با پالت بندی ویژه سبب می شود که ابعاد و اندازه و حفاظت از سنگ در تمام مدت زمان تا رسیدن به مقصد از ضربه و باد و باران حفاظت کند.

صادرات تراورتن کرم محلات با پالت بندی بسیار ویژه و عالی انجام می شود و هدف نهایی از این کار، ارسال بدون عیب ونقص و محافظت سنگ در برابر ضربه است. تراورتن محلات یکی از بهترین و اصیل ترین انواع سنگ است که در دسترس است و برای صادرات با پالت بندی به بهترین شکل و ویژه این بسته بندی انجام می شود. زمانی که بسته بندی با سلیقه و نیاز مصرف کننده و نیاز بازار صورت بگیرد می تواند از ضربه و شکستن سنگ در حین بارگیری و ارسال جلوگیری می کند.

بسته بندی سنگ صادراتی

صادرات سنگ کرم تراورتن محلات

سنگ کرم و کرم بژ که از معادن محلات استخراج می شود به دو صورت بی موج و موج دار به صورت چرمی و ساییده  فرآوری می شود و این سنگ مناسب برای صادرات است و به ویژه با پالت بندی بسیار عالی برای کشورهای دیگر اروپایی و آسیایی آماده صادرات می شود. کشورهای زیادی هستند که مصرف کننده انواع سنگ های ساختمانی و تزئینی هستند و صادرات سنگ مرغوب ایران توانسته است که در ایجاد شرایط اقتصادی و درآمدزایی هر چه بیشتر کمک کند.

سنگ تراورتن کرم سنگی است که بسیار یکنواخت و یکدست است و برای نماهایی با متراژ بالا بسیار مناسب است و برای صادرات ما توانسته ایم بر اساس گواهینامه ها و استانداردهای بین المللی را اخذ کرده و بدون واسطه این کار صورت می گیرد.

 

انواع سنگ تراورتن کرم صادراتی ایران

انواع سنگ تراورتن کرم صادراتی ایران

سنگ های ساختمانی زیادی در بازار جهانی ذدر حال خرید و فروش هست اما سنگ تراورتن کرم در جایگاه ویژه ایی از بازار سنگ صادراتی دارد.سنگ های تراورتنی مانند:

  • تراورتن کرم تکاب
  • تراورتن کرم طرق
  • تراورتن کرم رامشه
  • تراورتن کرم یزد
  • تراورتن کرم کاشان
  • تراورتن کرم روشن حاجی آباد
  • تراورتن کرم عباس آباد

این تراورتن ها توانسته اند خود را در دل تاجران سنگ تراورتن، چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ قیمت جای دهند.تراورتن های صادراتی باید حداقل استاندارد های صادرات را داشته باشند که این سنگ هایی که معرفی کردم مناسب بازار صادراتی تراورتن هستند.

برای خرید کوپ و بریده این تراورتن ها با کارشناس فروش ما ارتباط بگیرید.

آمار صادرات سنگ ساختمانی ایران

در سالیان دور سنگ های ساختمانی به شکل کوپ به کشور های دیگر صادر می شد. اما در ۲۰ سال اخیر با تجهیز شدن کارخانه های سنگبری به تکنولوژی به روز فرآوری سنگ توانسته اند صادرات سنگ را افزایش بدهند. در این بین برای افزایش صادرات بایستی دولت هم به کمک این تولید کنندگان بشتابد.

رییس انجمن سنگ معتقد است: ایران چهارمین تولید کننده سنگ جهان محسوب می شود، اما در بخش صادرات بین ۲۰ کشور جای گرفته، درحالی که بسیاری از سنگ های ایران از نظر رنگ و کیفیت در دنیا مشابه ندارد.

سالانه در حدود ۶ میلیون تن سنگ فرآوری شده به دیگر کشور ها صادر می شود که اگر ۱ میلیون تن سنگ کوپ را هم لحاظ کنیم رقم صادرات سنگ ایران به ۷ میلیون تن در سال خواهد رسید. این حجم از صادرات تاثیر خوبی در صنعت سنگ ایران خواهد گذاشت اما پتانسیل بیشتریذ برای صادرات سنگ ایران وجود دارد که بایستی با درایت و همکاری دولت اجازه رقابت به کشور های دیگر را در این زمینه با ایران ندهیم.

قیمت صاردات تراورتن کرم

قیمت صاردات تراورتن کرم

سنگ کرم محلات بسیار یکدست است و دیوار راه پله، پارکینگ، نمای خارجی، محوطه سازی و نمای پشت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و دارای قیمت های متفاوت و مناسب است و ما به جهت این که خود تولید کننده و صادر کننده انواع سنگ محلات هستیم به صورت ویژه و با بسته بندی پالت، به بهترین شکل ممکن صادرات این سنگ به کشورهای درخواست ننده را به موقع پاسخ خواهیم داد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ضروری به سایت مراجعه نمایید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.