فروش انواع تراورتن ارزان قیمت در محلات

فروش انواع تراورتن با قیمت ارزان در محلات و در سایت معتبر اینترنتی با مشاروه کارشناسی و به صورت آنلاین عرضه می شود و این خدمات برای دریافت اطلاعات رایگان است.

فروش انواع تراورتن ارزان قیمت در محلات به جهت این که این شهریکی از مهمترین قطب های تولید و استخراج انواع سنگ های ساختمانی تزئینی است اهمیت ویژه ای دارد و کارشناسان ما در صدد هستند که این خدمات را به صورت آنلاین هر چه بیشتر و بهتر ارائه کنند. فروش انواع تراورتن می تواند انتخاب پیمانکاران و مصرف کننده های خانگی را هم راحت تر نموده و این امر توسط معرفی کارشناسان با بهترین انواع تراورتن صورت می گیرد.

فروش انواع تراورتن در محلات

فروش انواع تراورتن در محلات

در شهر محلات چندین معدن و تعداد بسیاری از معادن بسیار فعال موجود هستند که کشف و استخراج شده اند و یا در آینده ای نزدیک اقدام به فعالیت می کنند که از جمله:

  • تراورتن حاجی آباد
  • تراورتن عباس آباد
  • تراورتن آبگرم
  • تراورتن دره بخاری
  • تراورتن آتشکوه
  • و…

است که هر یک از این معادن به سنگ خاص با کیفیت متفاوت معروف و شناخته شده اند. برای این که بدانید سنگ های ساختمانی کدامند و هر یک برای چه کاری مصرف می شوند می توانید از خدمات رایگان سایت بهره مند شوید.

جدول آنالیز تراورتن محلات

LOI Fe2O3 SO3 CaO K2O SiO2 MgO
۱۶/۴۳ ۳۸/۰ ۰۸/۰ ۷۲/۵۵ ۰۳/۰ ۲۸/۰ ۳۵/۰

سنگ تراوتن محلات به دلیل کیفیتی که دارد در بالاترین سطح تراورتن های جهان قرار گرفته است. در سال های اخیر برند تراورتن محلات ثبت جهانی شده است.سنگ های تراورتن محلات از مقاومت زیادی برخوردار هستند. تکنیک برش، ساب و صیقل تا حد زیادی در کیفیت محصول تولیدی موثر است.

قیمت فروش انواع سنگ تراورتن

تراورتن یکی از پرمصرف ترین انواع سنگ های ساختمانی است که نه تنها در داخل کشور، بلکه در کشورهای مختلف این سنگ برای کف، دیوارها و نمای بیرونی ساختمان ها مصرف و کاربرد دارند.

سنگ تراورتن با وجود تخلخل می تواند با رزین پر شود و در برابر یاد و باران مقاومت بالایی دارد. سنگ های تراورتن می توانند به صورت کوپ و یا فرآوری شده به صورت موج دار و یا بی موج به فروش برسند و این امکانات در اختیار معادن و کارخانجات سنگبری قرار دارد. برای دریافت اطلاعات بهتر و بیشتر می توانید از سایت و مجموعه بازرگانی ما بهره مند شوید.
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.