تراورتن درجه یک و صادرات به گرجستان

تراورتن درجه یک ایران به کشورهای همسایه مانند گرجستان و ارمنستان و تاجیکستان صادرات می شود و بهترین و مرغوب ترین انواع سنگ ساختمانی به شما پیشنهاد خواهد شد.

تراورتن درجه یک ایران کاملا شناخته شده است و بسیاری از کشورها مانند گرجستان و ارمنستان و تاجیکستان و حتی کشورهایی مانند چین و اسپانیا از جمله کشورهایی هستند که از صادرات انواع سنگ های ساختمانی و از جمله مرغوب ترین تراورتن ایران بهره مند شده و در سال میزان قابل توجهی از صادرات سنگ به این کشورها است.

تراورتن درجه یک صادراتی

تراورتن درجه یک صادراتی

هر یک از انواع سنگ با درجه بندی مخصوص و در سایزهای مختلف بارگیری می شوند و در هنگام صادرات به انواع استانداردها و کاربرد هر یک از سنگ های ساختمانی و میزان تناژ درخواستی توجه کامل می شود. استاندارد و میزان مرغوبیت و ممتاز بودن سنگ تراورتن در هنگام بارگیری اهمیت ویژه ای دارد.

سنگ ها از ایتدایی ترین مصالح ساختمانی هستند و برای پله ها، راه پله ها و نمای درونی و بیرون ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند و به همین جهت هم در اکثر کشورها این سنگ ها برای ساخت و ساز مورد نیاز هستند. سنگ تراورتن ایران در معادن بسیار مشهور و شناخته شده ای مانند:

  • تراورتن عباس آباد
  • تراورتن سفید آتشکوه
  • تراورتن کرم آبگرم
  • تراورتن  قرمز آذرشهر
  • تراورتن سیلور تکاب
  • تراورتن دره بخاری
  • تراورتن سیلور کاشان
  • و…

استخراج می شود و به صورت های مختلف برای خریدار در کشورهای مختلف بارگیری و ارسال می شود.

صادرات سنگ به گرجستان

صادرات سنگ به گرجستان

در هنگام صادرات به کشور گرجستان و یا دیگر کشورها کلیه استاندارد ها در نظرگرفته شده و مطابق با سفارش مشتری بارگیری انجام می شود و همان طور که تلاش کرده ایم این مجموعه کار خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می دهد و تلاش خواهد کرد که نظر خریدار را جلب کند.

در صنعت سنگ متاسفانه استاندارد خاصی برای تعیین میزان کیفیت سنگ کوجود نیست اما با توجه به سالها کار ئ تلاش در این صنعت خود افراد به صورت درجه یک، ممتاز و سوپر و… سنگ ها را درجه بندی کرده و البته برای صادران مرغوب ترین و سنگ درجه یک ارسال خواهد شد.

بهترین مرکز فروش کوپ سنگ صادراتی

در  مجموعه تجارت لعل کیان انواع سنگ های ساختمانی موجود هست. اغلب کوپ های صادراتی را در این مجموعه می توانید تهیه کنید.سنگ های ساختمانی به شکل کوپ و بریده به دیگر کشور ها صادر می شود.

برای ارسال سنگ کوپ بایستی ابعاد استاندارد آن رعایت شود و به اصطلاح ۶ طرف سیم برش باشد تا برای قرار گرفتن در کانتینر های حمل سنگ راحت باشد و اینکه وزن آن نباید از ۲۵ تن بیشتر باشد. این چنین سنگی را می توان بدون هیچ مشکلی به گمرک برای انجام امور کمرکی فرستاد. جهت خرید ک سنگ صارداتی با ما تماس بگیرید.
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.