محوطه سازی با سنگ پازل نا منظم

امروزه کاربرد سنگ های نا منظم در طراحی و زیبایی ساختمان ها افزایش داشته است. از این سنگ های پازل مانند می توان شکل ها و طرح های جالب و جذابی تهیه کرد و در ساختمان به کار برد. در حال حاضر محوطه سازی با سنگ پازل نا منظم مورد استقبال معماران و طراحان داخلی قرار گرفته است چون هم از لحاظ اقتصادی به صرفه می باشد و هم از لحاظ زیباسازی.

می توان از طرح ها و رنگ های متفاوت این سنگ ها در دیواره های لابی یا پارکینگ ها استفاده کرد.در مسیر های عبور در پارک ها، پیاده رو ها و همچنین زیبا سازی دیوار های شهر از این سنگ های پازل نامنظم استفاده کرد.

سنگ ورقه ایی یا نا منظم(شیل)

سنگ ورقه ایی یا نا منظم(شیل)

در بازار سنگ، سنگ نامنظم به اسم هایی مانند سنگ پازلی، سنگ ورقه ایی و یا سنگ شیل معروف هست. سنگ های نا منظم تنوع بسیار بالایی دارد.این سنگ ها داراری طیف رنگی قهوهایی، طوسی و مشکی هست.

با اجرای سنگ های نا منظم پازلی در محوطه خارجی و حتی دکوراسیون داخلی ساختمان می توان زیبایی را چندین برابر کرد و حس طبیعی بودنرا به دکوراسیون خواهند داد.

جنس سنگ های نا منظم پازلی

سنگ های نا منظم پازلی از جنس سیلیس هستند که دارای مقاومت بالایی هستند.از این ویژگی سنگ های ورقه ایی می توان برای محوطه سازی منازل شخصی و باغ ها استفاده کرد هم زیباست و هم اینکه در برابر برف وباران و تابش نور خورشید کمتر دچار آسیب می شود.

جنس سنگ های نا منظم پازلی

از سنگ های گرد ورقه ایی می توان در قسمت های چمن کاری برای جای پای افراد استفاده کرد ضمن اینکه مسیری برای رفت و آمد ایجاد شده آسیبی هم به چمن محوطه نخواهد رسید.

کاربرد سنگ های نا منظم در دیوار

کاربرد سنگ های نا منظم در دیوار

از سنگ های نا منظم می توان در همه جای ساختمان استفاده کرد. برای مثال از سنگ های شیل باند طولی می توان در دیوار های داخلی مانند عکس زیر استفاده کرد.از سنگ های ورقه ایی می توان در دیوار های بیرونی و پیاده رو استفاده کرد. اکثرا شهر سازی ها برای محوطه سازی پارک ها از سنگ های ورقه ایی استفاده می کنند.

حتی می توان برای پله در باغ ها و رستوران ها در کوهستان ها از سنگ های ورقه ای بزرگ برای طبیعی جلوه دادن طرح استفاده نمود.

قیمت هر متر مربع سنگ نا منظم یا ورقه ای

قیمت هر متر مربع سنگ نا منظم یا ورقه ای

سنگ پازل نامنظم یا به صورت دپو های تنی یا به صورت متر مربع بفروش می رسند. برای مصارف عمده خرید و فروش به صورت تنی است اما برای مصارف شخصی به صورت مترمربع و باپالت بندی های چوبی به فروش می رسد.

برای اینکه با پالت بندی بار سنگ های نا منظم به صورت تضمین شده و سالم به دست مشتری عزیز برسد این پالت ها را با تسمهو گاهی هم با سلفون بسته بندی می کنند.

قیمت هر متر مربع سنگ نا منظم بستگی به ضخامت سنگ و نوع سنگ نا نظم دارد به دلیل آنکه تنوع سنگ های نا منظم بسیار بالا هست.

فروش سنگ نا منظم به صورت عمده

برای خرید عمده سنگ پازل نامنظم برای مصارف داخلی و صادراتی شما می توانید با کارشناس فروش ما ارتباط بگیرید و از نحوه فروش ، قیمت و ارسال بار مطلع شوید.

انوع سنگ نا منظم پازلی

  • سنگ کوبیک
  • سنگ ورقه ایی
  • سنگ باند طولی
  • سنگ لاشه نا منظم
  • سنگ پازلی برش خورده
  • سنگ ورقه ایی یک لبه

در فیلم بالا می توانید دپو های مختلف سنگ های نا منظم پازلی را مشاهده کنید.

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.