فروش تراورتن حاجی آباد با کیفیت ممتاز

تراورتن حاجی آباد

فروش تراورتن حاجی آباد با کیفیت ممتاز و با توجه به ظاهر هر سنگ به صورت کوپ، تایل و اسلب با سورت های سوپر و درجه یک صورت می گیرد و ثبت سفارشات خرید بعد از بازدید از سنگ به سهولت انجام می شود.

اعلام و ارسال لیست قیمت های فروش تراورتن حاجی آباد به شما کمک می کند که با توجه به نیاز و متراژ مورد دلخواه خود دست به انتخاب بزنید. کیفیت ممتاز سنگ سبب می شود که هم ماندگاری و هم مقاومت سنگ برای مکانی که نیاز دارید تضمین شده و همین امر در دراز مدت به صرفه جویی در هزینه های شما کمک می کند.

تراورتن حاجی آباد با انواع کیفیت

تراورتن حاجی آباد با انواع کیفیت

همان طور که می دانید معادن دارای کیفیت های مختلف هستند و یکی از بهترین سنگ تراورتن موجود در جهان در معدن تراورتن حاجی آباد استخراج می شود.سورت های معدن حاجی آباد بسیار متنوع است و برش سنگ به صورت بی موج و ابر و باد صورت میگیرد.

برای این از کیفیت و سورت چند نمونه از سنگ تراورتن حاجی آباد آگاهی و اطلاعات لازم را به دست بیاورید می توانید از سایت بازدید نموده و تعدادی از نمونه ها را بازبینی نمایید. البته برای انتخاب و سفارش خرید می توانید به صورت حضوری مراجعه و پس از انتخاب و تعیین متراژ مورد نیاز از فروش ویژه و بدون واسطه بهره مند گردید.

انوع تراورتن حاجی آباد در بازار سنگ:

  • تراورتن حاجی آباد ابر و بادی
  • تراورتن حاجی آباد کرم بژ
  • تراورتن حاجی آباد کرم روشن
  • تراورتن حاجی آباد سفید
  • تراورتن حاجی آباد عسلی

تراورتن حاجی آباد تنوع زیادی دارد از این تراورتن برای تماس ساختمان استفاده می کنند. تراورتن حاجی آباد سالیان سال هست که در بازار سنگ ایران خرید و فروش می شود.انبوه سازان از این سنگ به متراژ بالا خرید می کنند.

 

تراورتن حاجی آباد

تراورتن حاجی آباد

قیمت فروش تراورتن حاجی آباد محلات

قیمت فروش تراورتن حاجی آباد محلات

سنگ های ساختمانی قیمت های متفاوتی دارند. این تفاوت قیمت در عواملی مانند: ضخامت سنگ، ابعاد سنگ، درجه بندی سنگ، داخلی یا صادراتی، نوع فرآوری سنگ تاثیر گذار هست.

اما قیمت سنگ تراورتن حاجی آباد نسبت به دیگر تراورتن های محلات مناسب تر می باشد. تراورتن حاجی آباد از لحاظ کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارد در جدول زیر شما می توانید آنالیز شیمیایی سنگ تراورتن حاجی آباد را ملاحظه کنید.

LOI Fe2O3 SO3 CaO K2O SiO2 MgO
۱۶/۴۳ ۳۸/۰ ۰۸/۰ ۷۲/۵۵ ۰۳/۰ ۲۸/۰ ۳۵/۰

فروش تراورتن حاجی آباد کوپ

سنگ تراورتن از جمله سنگ های ساختمانی است که به صورت کوپ هم به فروش می رسد. در خرید انواع سنگ تراورتن انتخاب سنگ از کوپ اهمیت ویژه ای دارد چرا که می توانید از سینه کار مورد نظر خود انتخاب کرده و در همین راستا فروش با سرعت بیشتر و بارگیری و حمل هم با دقت و بدون ایجاد شکستگی انجام می شود.

در فروش انواع سنگ درجه یک و با گیفیت ممتاز از گزینه های موجود استفاده کنید.
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.