توزیع کننده سنگ مرمریت مشکی

سنگ مرمریت مشکی را از توزیع کننده اصلی آن خریداری کنید. این نوع خاص از مصالح ساختمانی به اشکال متفاوتی ارائه می شوند و در همین حال، از معادن گوناگونی که در جای جای کشورمان وجود دارند، استخراج می گردند. باید گفت، انواع سنگ مرمریت را به صورت عمده، فروشنده معتبر ارائه می کند. برای این که نوع مرغوب را تهیه کنید، به بهترین مرکز فروش سنگ سر بزنید که در این مطلب، معرفی می کنیم.

توزیع کننده سنگ مرمریت مشکی

 

انواع سنگ مرمریت مشکی

انواع سنگ مرمریت مشکی

درباره انواع سنگ مرمریت مشکی باید گفت، این محصول به دلیل داشتن ترکیبات کربنی، زیبایی خیره کننده ای دارد و از جانبی، یکی از کالاهای مقاوم است. از آن در دکوراسیون مکان های مختلفی استفاده می نمایند و در کنار این، به شکل موج دار، بدون موج، کاشی مانند و اسلب تولید و ارائه می شود.

از نظر قیمت هم مقرون به صرفه است و ضخامت های آن نیز می تواند متفاوت باشد. مرمریت مشکی طلایی را بیشتر در لابی، کف ساختمان، سرویس های بهداشتی و غیره مکان های دیگر به کار می برند. آنها دارای رگه های متعددی اند که همین امر سبب زیبایی چشم نوازشان شده است. اما آنها چند نوع دارند که به این نام ها شهرت پیدا کرده اند:

  • گلدن گلکسی
  • گلدن بلک
  • مشکی تیهو

به هر صورت مرمریت مشکی را از معادن مختلفی ابتداء به شکل قله سنگ استخراج می کنند که سپس به وسیله دستگاه های برش خاصی که دارند، آنها را به سایزهای متنوعی در می آورند. نوع اسلب این گونه از محصولات شهرت جهانی داشته و از آن بیشتر در تزیین کف و دیوارها بهره می برند.

مرمریت معادن محلات، دهبید، لاشتر، نجف آباد از جمله بهترین محصولات اند و حتی به بیرون از مرزها نیز صادر می شوند.

مرکز فروش سنگ مرمریت مشکی

مرکز فروش سنگ مرمریت مشکی

از مرکز فروش سنگ مرمریت مشکی می توان محصولاتی را سفارش داد که ضخامت عالی دارند، استاندارد برش خورده اند، صاف و بدون موج هستند و از همه مهمتر این‌ که، به بهترین وجه ممکن صیقل دهی شده اند. چنین سنگ هایی طول های مناسبی داشته و از طرفی بدون ترک یا خش می باشند.

به هر صورت، مرکز عرضه مشتریان خاصی مانند فروشندگان جزئی و همینطور شرکت های تجاری را دارد که به صورت عمده خرید را انجام می دهند. البته تهیه سنگ ها به این شکل، باعث می ‌گردد تا قیمت ها کمتر شود و در کنار این، زمینه سفارش مستقیم فراهم گردد.

در پهلوی این موضوعات، خریداران قادر می باشند تا از این مجموعه اینترنتی، بهترین سنگ ها مرمریت در رنگ مشکی را آسان تهیه کنند. برای این کار، می شود با مشاوران فروشگاه تماس بگیرند.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.