بازار خرید سنگ کوپ ترامیت

سنگ کوپ ترامیت از زیباترین و مقاوم ترین محصولات ساختمانی می باشد که در محیط داخلی و بیرونی ساختمان نصب می‌ شود. این سنگ زیبایی بسیار خاصی دارد که می تواند نمای لوکس برای ساختمان و آپارتمان به وجود بیاورد. بازار خرید سنگ کوپ ترامیت به صورت اینترنتی و غیرحضوری مرغوب ترین محصولات خود را در سراسر کشور عرضه می کند. این سنگ ها از بهترین تولید کنندگان داخلی تهیه شده ‌اند و با قیمت مناسب ارائه می شود.

بازار خرید سنگ کوپ ترامیت

مشخصات سنگ کوپ ترامیت

مشخصات سنگ کوپ ترامیت سنگ کوپ ترامیت از انواع سنگ های ساختمانی می باشد که دارای بافت رسوبی است. این سنگ تحت فشار و دمای زیادی قرار گرفته و بنابراین مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و کاربرد آن در نمای داخلی و خارجی انواع ساختمان ها می باشد.

رنگ آن بسیار روشن است و در رنگ های سفید و کرم دیده می شود. بافت آن کاملا یکدست بوده و رگه ای بر روی آن مشاهده نمی شود. این سنگ بسیار خوش تراش بوده و می توان در شکل های مختلف آن را برش داد که به عنوان یک مزیت محسوب می ‌شود.

بنابراین این سنگ در نزد طراحان و معماران بسیار محبوب بوده و کاربرد زیادی را به خود اختصاص می ‌دهد. از دیگر مشخصات این محصول می توان به صیقل پذیری بالای آن اشاره نمود که ظاهر بسیار زیبا و لوکس از خود به جای می گذارد.

از مشخصات سنگ ترامیت می توان به مقاومت در برابر نور خورشید و باران اشاره نمود.

مرکز تولید سنگ کوپ ترامیت

مرکز تولید سنگ کوپ ترامیت جهت تولید سنگ کوپ ترامیت از بهترین مواد اولیه و ماشین آلات روز استفاده شده است که صاحبان صنایع با دقت بالا و پشتکار فراوان به صورت شبانه روزی آن را تولید می کنند. جهت تولید این کالا برند های بسیار گوناگونی را می‌توان دید که به رقابت با یکدیگر پرداخته و این امر موجب شده است تا با کیفیت ترین محصولات خود را روانه بازار کنند.

شما می توانید جهت اطلاع از مرغوب ترین سنگ های ساختمانی با کارشناسان فروش در این مجموعه ارتباط برقرار نموده و به سفارش آنها بپردازید. تمامی محصولات با قیمت بسیار مناسب برای رفاه مشتریان به فروش می رسد و می توان آن را به صورت عمده تهیه نمود.

تولید این نوع سنگ در مرکز تولید سنگ ایرانی در حجم بالا صورت می‌ گیرد و حتی موجب صادرات آن به دیگر کشورها شده است. این امر نشان ‌دهنده مرغوبیت بسیار بالای محصول است که از مزایا و ویژگی ‌های منحصر به فردی برخوردار می باشد. شما می توانید به سفارش این محصول پرداخته و آن را در زمان بسیار اندک دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.