فروشگاه فروش تراورتن کرم طرق

فروشگاه فروش تراورتن کرم طرق به عنوان توزیع کننده این نوع محصولات در سراسر کشور نیز به حساب می آید. شما خریداران می توانید با سفارش سنگ مورد نظر خود در این سایت، آنها را با قیمت کارخانه خریداری کنید. تراورتن یکی از پرفروش ترین سنگ های ساختمانی است که مورد استقبال مصرف کنندگان داخلی و خارجی قرار گرفته است.

در رابطه با قیمت تراورتن، می توان گفت با خرید عمده می توانید این محصول را با قیمت کمتری تهیه نمایید.

فروشگاه فروش تراورتن کرم طرق

 

کاربرد سنگ تراورتن کرم طرق

فروشگاه فروش تراورتن کرم طرق

کاربرد تراورتن کرم طرق مانند سایر سنگ های تراورتن می باشد و بیشترین میزان استفاده را در نمای اصلی و نمای داخلی ساختمان دارد.

تراورتن کرم طرق با طیف رنگی روشن و زمینه کرم رنگی که دارد از سنگ­ های پر مصرف ساختمانی محسوب می شود. سنگ تراورتن طرق در رنگ­ های بژ، شکلاتی و کرم به دو صورت موج دار و بی موج تولید و عرضه می­ گردد.

سنگ تراورتن کرم طرق

سنگ تراورتن طرق به دلیل شباهت زیاد با سنگ تراورتن حاجی آباد و قیمت مناسب آن جایگزین مناسبی برای این سنگ می ­باشد. سنگ تراورتن طرق به صورت چرمی و ساییده در تولید و ساخت مصنوعات سنگی از جمله سنگ گیوتین، سراحی و آنتیک استفاده می ­نمایند.

همچنین لازم به ذکر است بدانید معدن سنگ تراورتن طرق در استان اصفهان، شهرستان کاشان، منطقه طرق، روستای طار واقع گردیده است و بهترین و با کیفیت ترین نوع این سنگ از این معادن استخراج می شود.

فروشنده سنگ تراورتن کرم طرق

فروشنده سنگ تراورتن کرم طرق

تیم ما بزرگترین فروشنده سنگ تراورتن کرم طرق شناخته شده است و بهترین و باکیفیت ترین نوع این سنگ را به خریداران ارائه می دهد. انواع سنگ تراورتن به علت کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسبی که دارند به کشورهای خارجی از جمله عراق و عربستان نیز صادر می شود.

قیمت سنگ تراورتن طرق به عوامل مختلفی همچون درجه سنگ، ضخامت، ابعاد سنگ و کیفیت فرآوری سنگ بستگی دارد. معمولاً تولید کنندگان این محصول سعی دارند که انواع این محصول را به صورت اسلب با قیمت های مناسب و ارزان و همچنین کیفیت بالا در دسترس مصرف کنندگان قرار بدهند.

این محصول در واقع به علت کارایی بسیار زیادی که دارد در کشورهای خارجی هم مورد استقبال قرار گرفته است. شما خریدار می توانید این محصولات را از مجموعه ما با قیمت های بسیار مناسب و پایین به راحتی خریداری کنید زیرا مجموعه ما به خریداران عمده این محصولات قیمت های ارزانی نیز ارائه می دهد که موجب می‌شود خریداران بتوانند به راحتی با هر بودجه ای انواع سنگ تراورتن کرم طرق را تهیه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.