قیمت فروش تراورتن شکلاتی زنجان

تراورتن شکلاتی زنجان نمونه ای از نوعی سنگ خاص است که جلوه ای زیبا به ساختمان می بخشد. سنگ ها بخش قابل توجهی از مصالح ساختمانی را به خود اختصاص می دهند که قسمت اعظم آنها در مرحله نازک کاری ساختمان به کار برده می شوند. تنوع موجود در این کالا ها سبب تفاوت در قیمت فروش آن شده است. عواملی مانند در دسترس بودن، نوع استخراج و فرآوری و برش سنگ و همچنین دوام و استحکام سنگ از مهمترین فاکتور های تاثیر گذار بر تعیین قیمت این تجهیزات به شمار می روند.

قیمت فروش تراورتن شکلاتی زنجان

ضخامت سنگ تراورتن شکلاتی

ضخامت سنگ تراورتن شکلاتی بسیاری از طراحان و معماران دکوراسیون داخلی تراورتن را به عنوان یکی از بهترین سنگ های موجود جهت سنگ کاری ساختمان به شمار می آورند. این سنگ حاصل رسوبات چشمه آب گرم بوده و نوعی سنگ آهک به شمار می رود که به همین دلیل غار های آهکی و چشمه های آب گرم و رسوبات حاصل از آن منبع تشکیل و استخراج آن شناخته می شوند.

ویژگی ها و مزیت های موجود در این نوع سنگ عاملی است که استفاده از آن را گسترش داده است. به طوری که امروزه بخش قابل توجهی از سنگ کاری ساختمان ها به کمک آن انجام می گیرد.

تراورتن نوعی سنگ متخلخل با حفره های بسیار ریز است که در رنگ بندی های متنوعی وجود دارد. منبع استخراج و مکان معدن از جمله مهمترین عوامل متمایز کننده انواع این سنگ ها از یکدیگر می باشد. به این ترتیب طیفی از رنگ های روشن مانند سفید عاجی تا رنگ های تیره مانند قهوه ای در بین انواع تراورتن ها قابل مشاهده است. عناصری مانند آهن و همچنین مواد موجود در پوسته زمین سبب شکل گیری این رنگ ها در تراورتن می شوند.

ضخامت سنگ تراورتن نیز از دیگر مواردی است که استفاده از آن را به ویژه جهت نماکاری ساختمان توجیه پذیر نموده است. امروزه نمای رومی یکی از انواع نما هایی است که نشان دهنده نوعی سبک معماری کلاسیک و مدرن است و تراورتن بهترین انتخاب ممکن برای این منظور می باشد.

مرجع خرید تراورتن شکلاتی زنجان

مرجع خرید تراورتن شکلاتی زنجان

کشور ایران از نظر وجود منابع مختلف سنگ از جمله کشور های غنی است که دارای معادنی از سنگ های مختلف می باشد که برخی از آنها مانند تراورتن شکلاتی از بهترین نمونه های موجود می باشند. به عنوان مثال معادن واقع در استان زنجان یکی از مراکز استخراج و فرآوری سنگ تراورتن شناخته می شوند.

از این رو در مرجع خرید تراورتن انواع تراورتن شکلاتی زنجان در برش های مختلف متناسب با کاربری های گوناگون عرضه می شود.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.