ارائه سنگ تراورتن کاشان

ارائه سنگ تراورتن کاشان در انواع بازارهای خرید و فروش به طور گسترده و فراوان انجام می شود. ارائه ی این سنگ نسبت به محصولات مشابه از رواج بیشتری برخوردار است که دلیل آن کیفیت عالی و زیبایی منحصر بفرد آن می باشد. از جمله روش های ارائه ی این محصول می توان به دو روش مستقیم و غیر مستقیم اشاره کرد که در ارائه مستقیم محصول مورد نظر از تولید کننده به مصرف کننده ارائه داده می شود و به همین دلیل قیمت آن کاهش می یابد.

ارائه سنگ تراورتن کاشان

 

ویژگی های سنگ تراورتن کف حیاط

ویژگی های سنگ تراورتن کف حیاط

سنگ تراورتن از طبیعی ترین سنگ های استخراج شده از معادن مختلف در کشور ایران است، که دارای کاربردهای بسیاری نیز می باشد. از آنجایی که حیاط بخش مهمی از یک ساختمان محسوب می شود و نقش مهمی در زیبایی منزل و ساختمان دارد، باید از بهترین سنگ برای کفپوش آن استفاده کرد که سنگ تراورتن از عالی نمونه های این سنگ ها می باشد.
از مهم ترین ویژگی های سنگ تراورتن برای کف حیاط می توان به مقاومت زیاد آن در برابر انواع ضربه ها، آسیب ها، نور خورشید، باران و برف، سرما و گرما و غیره اشاره کرد. همچنین این نوع محصول دارای عمر و ماندگاری بیشتری نسبت به محصولات مشابه می باشد.

سنگ های تراورتن کف حیاط می بایست دارای کمی زبری و برآمدگی باشند و حالتی نرم و یکنواخت نداشته باشند؛ زیرا زبری این سنگ باعث می شود که در فصل سرما با بارش برف و باران از لغزندگی آن کم شود و به راحتی بتوان بر روی آن قدم زد. برخورداری این سنگ از سطح متخلخل از دیگر ویژگی های آن به حساب می آید که وجود این سطح باعق جذب بالای آن در ملات گیری می شود.

فروشنده سنگ تراورتن کاشان

فروشنده سنگ تراورتن کاشان

جای بسی خوشحالی است که در کشور ما بسیاری از افراد در زمینه ی فروش سنگ تراورتن کاشان به فعالیت می پردازند. فروشنده سنگ کاشان در تلاش است تا اورجینال ترین و با کیفیت ترین نوع این سنگ را به مشتریان و متقاضیان خود عرضه کند و رضایت آنان را پس از خرید و استفاده از این محصول به دست آورد. فروش این محصول توسط این فروشنده ها اغلب به دو روش عمده و تکی نیز انجام می شود.

 فروش عمده به دلیل، عرضه ی بخش زیادی از محصولات در مدت زمان کم، هزینه های اضافی حذف می شود و قیمت محصول مورد نظر کاهش می یابد و اما در فروش تکی به علت فروش تنها بخش کمی از این سنگ، قیمت آن ثابت است و دچار کاهش نمی شود.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.