خرید کلی اسلب سنگ مرمریت

یکی از زیباترین سنگ های تزئینی ساختمان، سنگ مرمریت می باشد. این سنگ در نمای داخلی و پارکینگ همچنین راه پله مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به کیفیت بالا و زیبایی و جذابیت دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است. خرید کلی اسلب سنگ مرمریت با بهترین قیمت از همین سایت امکان پذیر می باشد. با تماس با کارشناسان واحد فروش می توانید اطلاعات لازم را در خصوص نحوه سفارش به دست آورید.

خرید کلی اسلب سنگ مرمریت

ویژگی های سنگ مرمریت اسلب

ویژگی های سنگ مرمریت اسلب

ویژگی های سنگ اسلب مرمریت چیست؟ این سنگ یکی از سنگ های دگرگون شده می باشد که دارای طرح های زیبا و متنوعی است. این محصول دارای مقاومت فشاری بالایی است. مرمریت دارای رگه ها و فسیل هایی است که زیبایی خاصی به این سنگ می بخشد.
از این سنگ در نمای داخلی ساختمان همچنین کف استفاده می کنند. این سنگ در برابر دمای بالا و فرسایش مقاومت خوبی دارد. سنگ مرمریت دارای رنگ های زیبایی از جمله گلدن بلک، صورتی، کرم، سفید، پرطاووسی و … می باشد. معادن آن در شهرهایی نظیر خوی، هرسین، کاشمر، محلات، یزد، کاشان و … وجود دارد.

این سنگ تراکم بالایی داشته و دارای صیقل پذیری بسیار خوبی است. این محصول به عنوان دیوار پوش و کف پوش در ساختمان های مسکونی و تجاری و … مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول درخشندگی بالایی دارد و با وجود تنوع بالا در رنگ نیاز مشتری با هر سلیقه ای تأمین می شود.

قیمت این سنگ با توجه به ابعاد و اندازه، کیفیت و ضخامت آن، روش تولید و فرآوری، شرکت تولید کننده، نوسانات اقتصادی موجود در کشور، میزان عرضه و تقاضا و … متفاوت است. کوپ سنگ مرمریت پس از استخراج در کارخانه سنگ بری با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مجهر با بهره وری از پرسنل توانمند به بهترین شکل تراش داده می شود و پس از صیقل دادن در ابعاد و ضخامت استاندارد وارد بازار فروش می گردد.

صادرات اسلب سنگ مرمریت

صادرات اسلب سنگ مرمریت صادرات اسلب سنگ مرمریت توسط شرکت های بازرگانی به بسیاری از کشورهای همسایه نظیر عراق، ترکیه، افغانستان و … انجام می شود.

صادرات این محصول علاوه بر سود فراوان برای شرکت های صادر کننده برای کشور نیز ارز آوری خوبی به همراه داشته و باعث بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای همسایه می شود همچنین زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم نموده که در کاهش نرخ بیکاری مؤثر است.
با توجه به کیفیت و مرغوبیت اسلب سنگ مرمریت این محصول در کشورهای مقصد نیز از فروش بالایی برخوردار بوده و مشتریان زیادی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.