بازار عرضه شمش سنگ تراورتن

سنگ های ساختمانی دارای انواع متنوعی از جمله سنگ تراورتن، سنگ مرمر، سنگ مرمریت، سنگ گرانیت و … می باشند که هر کدام از آنها دارای کیفیت و ویژگی های خاصی می باشند. یکی از انواع پر طرفدار آن شمس سنگ تراورتن است که در رنگ های زیبا و متنوعی وجود دارد. این روزها بازار عرضه شمش سنگ تراورتن به دلیل کیفیت بالا و جذابیت ظاهری بسیار داغ بوده و مشتریان زیادی دارد.

بازار عرضه شمش سنگ تراورتن

کاربرد شمش سنگ تراورتن

کاربرد شمش سنگ تراورتن کاربرد شمش تراورتن چیست؟ از شمش تراورتن در بسیاری از نمای های خارجی ساختمان، ستون ها و ساخت نماهای کلاسیک استفاده زیادی می شود. این محصول با وجود ویژگی های مثبتی زیادی که دارد در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد.
در نمای ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری همچنین هتل ها و … کاربرد زیادی دارد که با وجود تنوع بالا در رنگ و طرح جلوه زیبایی به نما می بخشد. شمش تراورتن  مقاومت بالایی در برابر دماهای مختلف و نوسانات جوی دارد و عمدتا در آب و هوای گرم و سرد قابل استفاده است.
این سنگ در انواع طرح های زیبای موج دار و بی موج دیده می شود که هر کدام جذابیت و زیبایی خاصی دارند. این محصول در مقابل سایش و لغزندگی  همچنین رطوبت بسیار مقاوم است. سنگ تراورتن دارای رنگ بندی متنوعی از جمله سفید، خاکستری، سبز، صورتی، قهوه ای، زرد، قرمز، کرم، شکلاتی و … می باشد.

مراکز فروش شمش سنگ تراورتن

مراکز فروش شمش سنگ تراورتن یکی از بهترین مراکز فروش شمش تراورتن با کیفیتی درجه یک و قیمتی مناسب همین سایت می باشد. در این مرکز مشتری می تواند محصول دلخواه را به صورت عمده سفارش دهد که قیمت پایین و مناسب تر از خرید جزیی است.
با تماس با کارشناسان ما از راهنمایی آنها برای خریدی آسان تر بهره مند شده و بعد از ثبت سفارش، کالا به نشانی شما ارسال می گردد. از مزیت های خرید غیر حضوری از این شرکت می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب، خدمات دهی مناسب، امکان مشاوره قبل از خرید، تسریع و سهولت در خرید و … اشاره کرد.
امروزه در مناطق مختلف کشور شرکت های تولید کننده سنگ تراورتن مشغول فعالیت می باشند. سنگ تراورتن پس از استخراج از معادن باید راهی کارخانه سنگ تراشی شود تا در آنجا عملیات فرآوری آن انجام گردد.
در کارخانه به وسیله پیشرفته ترین تجهیزات، این سنگ به خوبی در ضخامت های متنوع برش داده می شود و پس از عملیات ساب و صیقل پذیری آماده برای ارائه در بازارهای داخلی و خارجی می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.