قیمت خرید سنگ تراورتن سفید

سنگ تراورتن سفید در اندازه ها و سایز های مختلف برش داده شده و با قیمت روز به فروش می رسد. تراورتن حاصل رسوب مواد در چشمه های آب گرم است که نوعی سنگ متخلخل به شمار آمده و از جمله مصالح ساختمانی پر کاربرد در صنعت ساختمان سازی به شمار می رود. در سطح جهان معادن مختلفی از تراورتن وجود دارد که می توان به ایتالیا، آمریکا، پرو، مکزیک و ایران اشاره کرد.

قیمت خرید سنگ تراورتن سفید

انواع سنگ تراورتن ساختمانی

انواع سنگ تراورتن ساختمانی صنعت ساخت و ساز یکی از مشاغلی است که بسیاری از صنایع دیگر به آن وابسته بوده و طبق آمار های موجود بیش از هزار و سیصد شغل به صورت مستقیم و غیر مستقیم به آن وابسته اند.

در این صنعت از تجهیزات و وسایل مختلفی استفاده می شود که بخشی به مرحله نازک کاری و بخش دیگر به مرحله سفت کاری ساختمان مرتبط می شوند. 

ساخت نمای بنا، سنگ کاری فضا های داخلی از جمله راه پله ها و کف پارکینگ به کمک دسته ای از مصالح ساختمانی صورت می گیرد که تراورتن از پر مصرف ترین و شناخته شده ترین آنها می باشد.

سنگ تراورتن چیست و چگونه تشکیل می شود؟ این سنگ حاصل رسوب شدن و آهکی شدن مواد در چشمه های آب گرم می باشد که به همین جهت نوعی سنگ آهکی به شمار می رود. کربنات کلسیم عنصر اصلی سنگ آهکی است که بخشی از پوسته زمین را نیز به خود اختصاص می دهد.

انواع سنگ تراورتن قابل تقسیم بندی از جهات مختلف می باشند. مثلا نوعی از این دسته بندی مرتبط به رنگ این سنگ می شود. رنگ تراورتن شامل طیفی از تیره ترین رنگ ها مانند قهوه ای تا روشن ترین آنها مانند رنگ سفید می شود که افراد مختلف با سلایق گوناگون خریدار آن می باشند.

دسته دیگری از تقسیم بندی این نوع سنگ به محل تشکیل و نوع معدن استخراج آن دارد. از آن جا که ترکیب پوسته زمین در همه نقاط یکسان نیست تراورتن استخراج شده از معادن مختلف ویژگی های گوناگونی دارد که از این جهت نیز قابل تمایز با یکدیگر می باشند.

نوع دیگر تمایز بین سنگ ها نحوه فرآوری و برش آنها می باشد که در سایز های گوناگون بنا به کاربردشان برش داده می شوند.

مرجع فروش سنگ تراورتن سفید

مرجع فروش سنگ تراورتن سفید همان طور که بیان شد تراورتن در رنگ های متنوعی استخراج می شود که رنگ سفید یکی از آنهاست. مرجع فروش سنگ به عنوان نوعی مرکز عرضه می تواند راهنمائی های لازم را در این زمینه در اختیار خریداران و مشتریان قرار داده و به آنها در خریدی مناسب کمک نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.