فروشنده سنگ تراورتن اصفهان

همان طور که همه ما می دانیم شهر اصفهان به داشتن سنگ هایی زیبا و برتر معروف است، سنگ تراورتن نیز نمونه بارزی از سنگ های متنوع و متفاوت آن بوده که در نوع خود بی نظیر است. سنگ تراورتن نوعی سنگ برای استفاده در نمای داخلی و بیرونی ساختمان می باشد و جلوه ای خاص و زیبا به هر ساختمانی می دهد.

فروشنده سنگ تراورتن اصفهان محصولات متنوع خود را مستقیم و بدون واسطه و با قیمتی مناسب ارائه می دهد. 

فروشنده سنگ تراورتن اصفهان

مشخصات سنگ تراورتن نما

مشخصات سنگ تراورتن نما سنگ تراورتن در بازار از انواع مختلفی برخوردار است، و به دلیل این گوناگونی و تنوع توانسته مشتریان بسیاری را به خود اختصاص دهد. سنگ تراورتن نما به دلیل سبکی و وزن کمی که دارد مورد استقبال مشتریان بسیاری قرار گرفته است. 

از دیگر مشخصات سنگ تراورتن نما داشتن طرح بندی های متفاوت بوده و رنگ بندی متنوعی نیز دارد.  این محصول در نمای داخلی و بیرونی ساختمان به کار رفته و ظاهری زیبا و‌ جذاب به ساختمان می بخشد. 

از این محصول اغلب در نمای بیرونی ساختمان ها و برج ها استفاده می شود زیرا زیبایی یک ساختمان را دو چندان کرده و آن را نسبت به دیگر ساختمان ها متمایز می سازد. 

رنگ سنگ تراورتن نما ثابت بوده و دوام رنگ بالایی دارد و هرگز رنگ خود را به مرور زمان از دست نخواهد داد. 

این محصول در سه نوع سنگ تراورتن موج دار، سنگ تراورتن بی موج و سنگ اسلب می باشد، و رنگ روشن آن نسبت به دیگر رنگ ها گران تر می باشد. 

تنوع در طرح و رنگ سنگ تراورتن نما زیاد بوده از این رو مشتریان بسیاری را به خود اختصاص داده است. 

بازار فروش سنگ تراورتن اصفهان

بازار فروش سنگ تراورتن اصفهان بازار فروش سنگ تراورتن اصفهان، تمامی سنگ های مرغوب و با کیفیت خود را مستقیم و بدون واسطه ارائه می دهد، و از آن جا که در این فروش واسطه ها حذف گردیده از این رو قیمت آن به طور چشمگیری کاسته می شود. 

فروشنده سنگ تراورتن برای این که محصولات ویژه و فوق العاده آن ها با قیمتی پایین برای همه افراد قابل دسترسی باشد آن را به صورت غیر حضوری و آنلاین به فروش می رساند. 

شما می توانید برای خرید این محصولات منحصر به فرد به نشانی سایت رسمی و معتبر ما مراجعه کرده و در آن جا از انواع و اقسام اجناس منحصر به فرد ما دیدن نمایید، و در صورت تمایل جنس انتخابی خود را به صورت اینترنتی و بدون اتلاف وقت و با هزینه کم تری ثبت کرده و‌ خریداری نمایید. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.