فروشنده سنگ مرمریت مارشال

سنگ مرمریت مارشال از جمله مدل های مناسب برای نمای داخلی و خارجی ساختمان های مسکونی و تجاری است. ویژگی های کیفی و امکان فرآوری آن در ابعاد مختلف موجب بکارگیری آن در نقاط مختلف ساختمان ها شده است. در این مقاله به بررسی تخصصی این محصول و چگونگی سفارش و خرید عمده از مراکز تولیدی با قیمت کارخانه می پردازیم. کلیه فروشنده های آنلاین و مراکز پخش برای تامین بهترین ارقام سنگ های مرمریت می توانند با نمایندگان فروش این مرکز در ارتباط باشند.

فروشنده سنگ مرمریت مارشال

ابعاد انواع سنگ مرمریت مارشال

ابعاد انواع سنگ مرمریت مارشال سنگ مرمریت مارشال محصولی استخراج شده از معادن استان مرکز واقع در شهرستان خمین است. طبق آمارها به صورت ماهیانه حدود هزار تن سنگ مارشال از این معدن استخراج می شود. همچنین ذخیره تقریبی آن نیز حدود یک میلیون تن برآورد شده است.
این نوع سنگ از نظر شکل ظاهری دارای زمینه ای تیره و مایل به مشکی است. وجود خطوط سفید و طلایی آن را به نمونه ای جذاب و پرطرفدار برای نمای داخلی و سنگ فرش سالن های بزرگ بدل کرده است.
سنگ مرمریت مارشال اصل دارای دانه بندی درشتی است و در دو مدل سورت شده بلک مارشال و گلدن مارشال فرآوری و راهی بازار مصرف می شود. توجه کنید که مهمترین تفاوت بارز این دو نوع سنگ وجود خطوط نقش بسته روی آنها می باشد. بلک مارشال ها دارای زمینه مشکی و خطوط سفید رنگ هستند. در حالی سنگ مرمریت گلدن مارشان دارای زمینه مشکی اما خطوط طلایی است. ابعاد سنگ مارشال نیز با توجه به نیاز بازار می تواند متغیر باشد. تهیه اسلب های بزرگ برای ساخت دیوار کوب در سالن های پذیرایی، برش های استاندارد برای نمای داخلی ساختمان ها، استفاده به عنوان سنگ فرش و حتی ساخت پله برخی از ابعاد این نوع سنگ را شامل می شوند.

مرکز خرید سنگ مرمریت مارشال

مرکز خرید سنگ مرمریت مارشال برای خرید سنگ مرمریت اصل مارشان توجه به معیارهای کیفی مانند نوع فرآوری، ابعاد برش، کارآیی و همچنین قیمت فروش آن اهمیت زیادی دارد. بدون شک معیارهای متعددی می توانند در تعیین قیمت خرید و فروش این محصول تاثیرگذار باشند. با این حال برخی از مهمترین عوامل تعیین کننده این فاکتور عبارتند از:

  • بافت یکنواخت و زیباتر سنگ موجب افزایش قیمت آن خواهد شد.
  • اگر سنگ مارشال بدون ترک و رگه های کمتر باشد، قیمت خرید آن افزایش می یابد.
  • ضخامت و نوع برش بلک مارشال ها  تاثیر مستقیم بر قیمت آن می گذارد.
  • ابعاد بزرگتر و برش های دقیق تر به معنی افزایش قیمت هستند.

برای خرید سنگ مرمریت مارشال اصل شناخت مراکز فروش و تامین کننده اهمیت زیادی در کیفیت و همچنین کارآیی این محصولات خواهد داشت. بنابراین در انتخاب مرکز فروش و عرضه کنندگان نهایت دقت را داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.