فروش اسلب سنگ تراورتن

سنگ تراورتن یکی از سنگ های تزئینی ساختمانی است که به علت زیبایی و دوام بالا فروش بسیار خوبی در داخل کشور دارد. معادن این سنگ در استان های مختلف کشور وجود دارد. از این سنگ در نمای داخلی و خارجی ساختمان های مسکونی و تجاری و … استفاده می شود. این روزها بازار فروش اسلب سنگ تراورتن به دلیل کیفیت بالا و کاربرد فراوان بسیار پررونق است و مشتریان استقبال خوبی از خرید این سنگ نشان می دهند.

فروش اسلب سنگ تراورتن

مشخصات اسلب سنگ تراورتن

مشخصات اسلب سنگ تراورتن مشخصات اسلب سنگ تراورتن چیست؟ این سنگ یکی از سنگ های رسوبی متخلخل است که از رسوبات به جا مانده در چشمه های آبگرم حاصل شده است و هر چه عناصر موجود در این سنگ کمتر باشد، رنگ آن روشن تر خواهد بود.
سنگ اسلب دارای ابعاد و اندازه ای استاندارد می باشد و از ضخامت مناسبی برخوردار بوده و شفافیت بالایی دارد. این محصول تنوع بالایی در رنگ دارد و معمولا در رنگ های کرم، شکلاتی، صورتی، قرمز، زرد و سبز و … مشاهده می شود که با وجود تنوع بالا در طرح و رنگ مشتری بر حسب سلیقه و نیاز خود می تواند آن را خریداری کند.
این سنگ در انواع موج دار و بی موج وجود دارد که هر کدام زیبایی خاصی دارند. با توجه به مقاومت بالای این سنگ، در نمای خارجی ساختمان از آن استفاده زیادی می شود. سنگ تراورتن در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و سرما بسیار مقاوم است و دچار ترک خوردگی نمی شود همچنین در برابر ساییدگی و فرسودگی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای است.

مرجع خرید سنگ تراورتن اسلب

مرجع خرید سنگ تراورتن اسلب یکی از بزرگترین مرجع خرید سنگ تراورتن اسلب با کیفیتی درجه یک و قیمتی مناسب همین شرکت می باشد. برای کسب اطلاعان بیشتر در مورد نحوه سفارش و ارسال کالا با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید و آنها مشتری را برای خریدی آسان تر و سریع تر راهنمایی نموده تا بتواند با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان کالای دلخواه را خریداری کند.
لازم به ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای دو طرف معامله سود خوبی به همراه داشته همچنین فروشنده نیز سریع تر کالای خود را به فروش می رساند. در این مرکز بعد از خرید و ثبت سفارش، محصول به نشانی مشتری ارسال خواهد شد و از اتلاف وقت و انرژی پیشگیری می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.