فروش مستقیم سنگ تراورتن آبگرم محلات

سنگ تراورتن از رسوبات به جا مانده در کف چشمه های آب گرم به وجود می آید و یکی از سنگ های آهکی دگرگون شده است. حفرات موجود در این سنگ به دلیل فضای اشغال شده توسط گازهای موجود در آب های گرم منبع رسوب گذاری است و هر چه عناصر محلول در این سنگ ها کمتر باشد، رنگ سنگ روشن تر خواهد شد. این روزها بازار فروش مستقیم سنگ تراورتن آبگرم محلات بسیار داغ می باشد.

فروش مستقیم سنگ تراورتن آبگرم محلات

ضخامت سنگ تراورتن آبگرم

ضخامت سنگ تراورتن آبگرم ضخامت تراورتن آبگرم چقدر می باشد؟ این سنگ دارای ضخامت متنوعی است و مشتری با توجه به محل استفاده می تواند ضخامت و ابعاد آن را انتخاب نماید. ضخامت این سنگ برای راه پله، نمای داخلی و خارجی ساختمان با هم متفاوت است و هر چه قدر ضخامت سنگ بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است.
سنگ تراورتن آبگرم در رنگ های کرم و بژ و … مشاهده می شود که دارای درخشندگی و براقیت خاصی است و در انواع موج دار و بی موج وجود دارد. سنگ تراورتن محلات یکی از بهترین سنگ های چشمه آبگرم است که به دلیل مرغوبیت و زیبایی دارای طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور است.
از این سنگ برای کف پوش ساختمان های مسکونی نیز استفاده می شود و در برابر لغزش به علت حفره هایی که در سطح آن مشاهده می شود، بسیار مقاوم است. این محصول در برابر رطوبت مقاوم بوده همچنین دچار ترک خوردگی و فرسودگی نمی شود و یکی از سنگ های محکم و بادوام می باشد.

مرجع خرید سنگ تراورتن آبگرم محلات

مرجع خرید سنگ تراورتن آبگرم محلات آیا می دانید بزرگترین مرجع خرید سنگ تراورتن آبگرم محلات کجاست؟ این سایت یکی از مراکز معتبر عرضه انواع سنگ تراورتن می باشد که این محصول را با کیفیتی عالی و قیمتی ایده آل به مشتریان ارائه می کند. در این مرکز مشاوران ما مشتری را برای انتخاب و خریدی راحت تر راهنمایی می کنند تا بتواند با شناخت و آگاهی کامل محصول مورد نظر را خریداری کند.
خدمات دهی مناسب، ارسال کالا به نشانی مورد نظر مشتری، پیشگیری از اتلاف وقت و انرژی، امکان مشاوره قبل از خرید، قیمت مقرون به صرفه، امکان خرید کلی و … از مزیت های خرید از این شرکت می باشد.
سنگ تراورتن محلات دارای رنگ های روشن و جذابی است و پس از استخراج وارد کارخانه سنگ بری می شود. در آنجا به وسیله دستگاه های مدرن و با بهره وری از افراد مجرب عملیات صیقل دادن و تراش آن انجام شده و با توجه به سفارش مشتری در ابعاد و ضخامت های متنوع برش داده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.