تولیدکنندگان سنگ تراورتن تیره

سنگ تراورتن تیره یکی از نمونه های باکیفیت و مناسب برای نمای داخلی و خارجی ساختمان های مسکونی است. این نوع سنگ دارای تنوع بسیار زیادی از نظر رنگ بندی، سایز، اندازه و نحوه کاربرد است. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید این محصول طی سالهای اخیر، در این مقاله به معرفی بزرگترین تولیدکنندگان و همچنین خرید آنها با قیمت رقابتی و ارزان از مراکز مستقیم خواهیم پرداخت.

تولیدکنندگان سنگ تراورتن تیره

کاربرد سنگ تراورتن تیره

کاربرد سنگ تراورتن تیره تراورتن ها به عنوان سنگ های آهکی در گروه مدل های مناسب در صنعت ساختمان سازی به شمار می آیند. از لحاظ میزان و درجه سختی نسبت به انواع مرمریت ها نرم تر بوده و بر روی سطح آن فرج و خلل هایی وجود دارد. از آنجایی که سنگ های تراورتن اصل در برابر عوامل محیطی و به ویژه آب و رطوبت مقاومت بالایی دارند برای استفاده در محیط های بیرون و روباز بهترین انتخاب خواهند بود.
برای بکارگیری تراورتن ها هیچ محدودیت محیطی در نظر گرفته نمی شود، چرا که با توجه به تنوع رنگ و سایز قابلیت استفاده در نمای داخل و خارج ساختمان های مسکونی، اداری و … را دارا هستند. نوع تیره این سنگ ها اغلب مدل های شکلاتی، بلک، قرمز، گردویی و … را شامل می شوند که با توجه به شیوه فرآوری دارای سطحی صاف و صیقلی هستند. به طور کلی برخی از مهمترین کاربرد سنگ تیره تراورتن اصل عبارتند از:

  • سنگ بغل پله
  • قرنیز دیوارها
  • استفاده تزینی در بالای شومینه
  • مناسب برای نمای بیرونی ساختمان
  • پوشش دیواره سالن های پذیرایی
  • سنگ فرش ساختمان ها و هتل ها
  • استفاده برای تزیینات داخلی ساختمان مسکونی

مرجع خرید سنگ تراورتن تیره

مرجع خرید سنگ تراورتن تیره سنگ تراورتن مناسب برای نمای بیرونی باید دارای ضخامت ۱ یا ۱٫۵ سانتی متر باشد. همچنین ابعاد آن باید استاندارد بوده و توصیه می کنیم از بکار بردن سنگ های بزرگ با ابعاد اسلب برای محیط بیرون خودداری کنید. سنگ اسلب تراورتن تیره برای راهرو و لابی هتل ها، ورودی مراکز اداری و تزئین نمای داخلی خانه های مسکونی کاربردهای مختلف دارد. برای خرید سنگ تراورتن مرغوب در نظر گرفتن این معیارها و توجه به قیمت فروش آن اهمیت زیادی دارد. بدون شک درجه کیفیت، نوع رنگ بندی، وجود رگه های سفید یا طلایی روی سنگ ها و همچنین چگونگی و حجم سفارشات می توانند در تعیین قیمت ها تاثیرگذار باشند.
در این مرکز به عنوان مرجع خرید و فروش آنلاین انواع سنگ های ساختمانی، جدیدترین مدل سنگ تراورتن استخراج شده از معادن دره بخاری، آذر شهر، حاجی آباد و … با قیمت کارخانه تولیدی در اختیار خریداران عمده و فعالان بازار قرار می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.