عرضه کننده تراورتن حاجی آباد

امروزه فروش سنگهای ساختمانی به شدت بالا رفته و خریداران به دنبال تهیه سنگهای مرغوب با قیمتی مناسب می باشند پیشنهاد ما به شما سنگ تراورتن حاجی آباد  بوده و شما می توانید آن را از مراکز عرضه کننده مصالح ساختمانی با قیمت مناسب خریداری نمایید.

توجه داشته باشید سنگ‌ تراورتن دارای رنگ بندی های مختلف و گوناگونی می باشد و شما می توانید متناسب با نیاز و کاربرد خود از این مصالح به میزان عمده خریداری کنید.

عرضه کننده تراورتن حاجی آباد

کیفیت جنس انواع تراورتن

کیفیت جنس انواع تراورتن سنگهای تراورتن معمولا در ساختمان ها برای ایجاد نمای تزیینی بیرون و یا داخل ساختمان استفاده می شود، همچنین قیمت این سنگ‌ها مناسب بوده و شما می توانید آن را به صورت عمده برای ساختمانهای خود تهیه کنید.

جنس سنگهای تراورتن معمولا از آهک بوده و دارای حفرات متعددی بر روی سطح آن می باشد، این حفرات معمولاً به وسیله هوا پر شده اند و حالت عایق را به وجود آوردند به همین دلیل استفاده از آن برای نمای ساختمان موجب می شود ساختمان در برابر گرما و سرما کاملا عایق شود.

کیفیت جنس تراورتن معمولاً با یکدیگر متفاوت است به عنوان مثال هر یک از این سنگها در طبقه ‌بندی های جداگانه بفروش می رسد سنگهای تراورتن درجه یک دارای مقاومت بیشتری نسبت به سنگ های درجه دو و سه می باشند، همچنین قیمت این سنگ ها اندکی بالاتر از مدل های دیگر بوده است.

تعداد رنگ های سنگ های تراورتن فوق العاده بالا بوده و شما می توانید متناسب با سلیقه های خود برای نمای داخلی و خارجی ساختمان از آن استفاده کنید نمای خارجی ساختمان معمولا از رنگ های کرم، شیری، قهوه ای، سفید استفاده می شوند و بیشتر متداول اند.

همچنین از سنگهای تراورتن برای تزئین دیوارها نیز استفاده می شود، برخی از حیاط ها از سنگهای تراورتن بوده و نمای زیبایی را جلوه می دهد کیفیت و مقاومت این سنگ فوق العاده بالا بوده و می‌تواند سالیان درازی مورد استفاده قرار بگیرند حالت طبیعی سنگ ها مورد پسند اکثر افراد جهان را شده است.

سنگ های تراورتن معمولاً ظاهری شبیه به سنگ‌های مرمری نیز دارند اما قیمت آن مناسب تر از این سنگ ها بوده و دارای میزان فروش بالاتری می باشند.

 

مراکز فروش سنگ تراورتن حاجی آباد

مراکز فروش سنگ تراورتن حاجی آباد اگر به دنبال مراکز فروش سنگ تراورتن هستید پیشنهاد ما به شما سنگ تراورتن حاجی آباد می باشد دارای کیفیت بالا و مقاومت رنگ بندی کامل، ضخامت متنوع و درجه بندی مختلف بوده و انتخاب را برای تمامی مشتریان آسانتر می‌کند.

شما با هر بودجه ای که دارید می توانید سنگ تراورتن متناسب را برای مصارف  ساختمانی خود خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.