,

شرکت توزیع سنگ مرمریت کاشمر

ایران تولید کننده ، صادر کننده و عرضه کننده محصولات بسیار مشهوری از سنگ مرمریت کرم کاشمر قهوه ای هست.

یک سنگ مرمریت بژ خوب و با کیفیت بالا که از ایران نشات می گیرد و با توجه به نیاز شما به یک استاندارد بالا رسیده است را می توان با خیال راحت خرید.

شرکت توزیع سنگ مرمریت کاشمر

کیفیت سنگ مرمریت کاشمر

کیفیت سنگ مرمریت کاشمر

دلیل سنگ مرمریت در تقاضای سنگین مردم ، ظاهر زیبا و ظریف آن است ، مرمر مقاوم در برابر حرارت است. در آشپزخانه به خوبی قابلمه ها و گلدان های گرم ایستاده است. در حمام ، یک ابزار یک ظاهر طراحی شده آن را مبهوت نخواهد کرد مگر اینکه مدتی روی آن داغ شود.

این امر برای محاصره اطراف شومینه بسیار رایج شده است زیرا به دلیل گرما زرد نمی شود و می تواند در برابر جرقه های گاه به گاه روی سطح آن مقاومت کند. با این حال ، مرمر می تواند و باید هنگام نصب و دوباره هر چند سال یکبار مهر و موم شود و کیفیت سنگ کاشمر نیز به طوری هست که خانه شما را دگر گون خواهد کرد.

چه چیزی می تواند چشمگیرتر از تزئین کف خانه خود با سنگ های ریز و زیبا ، جذاب ، آسان برای نگداری و پردازش منحصر به فرد سنگ مرمر باشد.  اینها از جمله محصولات اصلی و پرطرفدار است که در طراحی بیرونی و داخلی انواع ساختمانهای تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. زیبایی این سنگ های طبیعی در ایجاد جلوه ای باشکوه بر روی زمین نهفته است. علاوه بر ظرافت و زبایی که به آنها می بخشند ، دوام عالی نیز یکی از مهمترین ویژگیهای ارائه شده توسط سنگهای طبیعی است.

کاشمر سفید یک مرمریت با رنگ خاکستری روشن و بژ زیبا است که دارای رگه های تیره و لکه های رنگی است. این مرمریت ایده آل برای هر نوع میز آشپزخانه ، بالای غرور حمام ، پشت پرده ، محوطه شومینه یا میز مخصوص فضای داخلی است. اگر برای تکمیل پروژه بازسازی منزل خود به دنبال یک سطح عالی با رنگ خنثی هستید ، گرانیت کاشمر سفید یک انتخاب فوق العاده است.

بورس فروش سنگ مرمریت

بورس فروش سنگ مرمریت علاوه بر تمام مزایای زیبایی شناسی که از سنگ دریافت خواهید کرد ،مرمریت سفید کاشمر نیز بسیار بادوام است. با توجه به این دو ویژگی مثبت و بسیاری دیگر که این سنگ دارد ، مرمریت کاشمر سفید مطمئناً یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید در بازار پیدا کنید.

دلایل زیادی وجود دارد که این سنگ در بین صاحبان خانه بسیار محبوب است. نصب آن باعث بهتر شدن خانه شما می شود. انتخاب مرمریت سفید کاشمر در نهایت می تواند یکی از بهترین تصمیماتی باشد که تاکنون برای خانه خود انتخاب کرده اید.

در نتیجه فروش سنگ مرمریت در بین مردم جهان طرفداران خوبی پیدا کرده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.