مرجع تولید سنگ پله سفید

سنگ پله سفید سال های بسیار زیادی است که در صنعت ساختمان سازی کشور در موارد مختلف استفاده می شود و طرفداران زیادی به خود جذب کرده است. این سنگ، دارای رنگ سفید بوده که رایج ترین موارد کاربرد آن در فضای داخلی و راه پله می باشد که ظاهری بسیار زیبا و شیک را به ارمغان می آورد. با وجود گذشت سالیان زیاد و پدیدار شدن سنگ های متنوع با کیفیت های مختلف، همچنان مرجع تولید سنگ پله سفید موقعیت خود را حفظ کرده است و فروش خوبی در بازار کشور و بازار جهانی دارد.

مرجع تولید سنگ پله سفید

ضخامت سنگ پله سفید

ضخامت سنگ پله سفید

سنگ پله ساختمان به منزله اولین بخشی از ساختمان می‌باشد که در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و توجه رهگذران را جلب می کند. این سنگ به علت رفت و آمد در مواجه با سایش، ضربه و آلودگی قرار می‌گیرد که توجه به ویژگی های سنگ ساختمانی حائز اهمیت است.

اگر سنگ پله قدرت جذب آب بالایی داشته باشد آلودگی زیادی به خود جذب می کند، لذا سنگ انتخاب شده مورد نظر باید از جذب آب پایینی برخوردار باشد. یکی دیگر از نکات قابل توجه، توجه به زمینه رنگ ورودی ساختمان است و با توجه به فضای کم و دلگیر بودن آن بهتر است برای این بخش از رنگ‌های روشن و جذاب استفاده کرد.

سنگ پله سفید از قدیم تا به امروز پرطرفدار بوده و با قدرت تولید می شود که علاوه بر زیباسازی ساختمان، دارای کیفیت مطلوبی نیز است. در خصوص ویژگی های منحصر به فرد آن، می توان به مواردی چون دارای:

  • رنگ سفید خاص
  • تراکم مناسب
  • مقاومت فشاری مناسب
  • مقاومت سایشی مناسب
  • ساب پذیری نسبتا خوب
  • جذب آب نسبتا پایین
  • قیمت بسیار مناسب
  • و …

اشاره داشت.

یکی از بزرگترین ویژگی های مطلوب سنگ سفید پله براق و صیقلی بودن سطح آن است. این سنگ با کیفیت بسیار بالا و زیبایی خیره کننده به عللی چون؛ قیمت مناسب آن، باعث شده رقیب سرسخت سنگ های خارجی در ساختمان های لوکس باشد و مورد توجه طراحان و سازندگان قرار گیرد.

به علت خاصیت مرمریت و آهکی استفاده از این سنگ در فضا و نمای بیرونی ساختمان توصیه نمی شود، چرا که در صورت سردی هوا، بارش، یخ زدگی احتمال شکستگی و ترک خوردن، در حالت کلی آسیب آن وجود دارد.

به همین دلیل، از این سنگ در فضای داخلی ساختمان به خصوص راه پله، پاگرد و زیر پله استفاده می شود. ضخامت سنگ پله سفید متفاوت است ولی عمدتا ۳ سانتی متر بوده و عرض آن ۳۰ سانتی متر می باشد. طول سنگ تراورتن پله با توجه به ضخامت سنگ پله بسته به سفارش از ۶۵ سانتی متر تا ۱۵۰ سانتی متر متفاوت است.

فروش بی واسطه سنگ پله سفید

فروش بی واسطه سنگ پله سفید

این سنگ در حالت ها و درجات کیفی مختلفی استخراج می شود که پارامتر های معینی برای تعیین درجه ی کیفی آن وجود دارد. از نظر ظاهر، هر چه میزان سفیدی آن بیشتر باشد؛ با کیفیت تر بوده و قیمت آن گران تر است. همچنین هر چه رنگ زمینه ی سنگ روشن تر و پاک تر باشد سنگ عالی بوده و مرغوبیت آن بیشتر می باشد. فروش بی واسطه سنگ پله سفید، مستقیما توسط کارخانه های تولید آن صورت می پذیرد.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.