نمایندگی فروش سنگ پله مشکی

سنگ پله مشکی یکی از زیباترین سنگ ها برای اجرا در ساختمان های مسکونی و اداری و تجاری است. این نوع سنگ ها از جنس مرمریت است. این سنگ با دارا بودن رگ های سفید که بر روی سطح آن پراکنده است، جلو خاصی از ترکیب رنگ سیاه و سفید ایجاد می کند و زینت بخش نمای داخلی ساختمان می شود. این سنگ ها با توجه به تقاضای بازار و نیاز مشتریان در ابعاد مختلف تولید و عرضه می گردد.  

نمایندگی فروش سنگ پله مشکی

مقاومت سنگ پله مشکی

مقاومت سنگ پله مشکی با توجه به سنگ های مختلف در طبیعت، سلایق مختلف و خواص فیزیکی و شیمیایی سنگ ها کاربرد های مختلفی در ساختمان سازی و بحث پله دارند. پله از جمله قسمت های مهم ساختمان بوده که در جا به جایی افراد در طبقات نقش بسزایی را ایفا می کند. به همین علت مقاومت سنگ پله امری مهم به شمار می رود.  

سنگ پله با توجه به اینکه  رفت و آمد های زیادی بر روی آن انجام می شود در معرض فرسایش قرار دارد. همین امر باعث شده تا معماران و سازندگان ساختمان از سنگ هایی چون گرانیت، مرمر، تراورتن که از مقاومت بالایی برخوردار است استفاده نمایند. این سنگ ها به دلیل این که جزء سنگ های آتشفشانی بوده و تشکیل این سنگ ها بسیار سریع بوده و در برابر فرسایش مقاومت خوبی از خود نشان داده اند بهترین سنگ ها برای پله محسوب می شوند.   

خرید مستقیم سنگ پله مشکی

خرید مستقیم سنگ پله مشکی تولید کنندگان و مراکز زیادی در زمینه تولید انواع سنگ به خصوص سنگ پله فعالیت دارند. این مجموعه ها با استفاده مرغوب ترین سنگ های معدنی و به کارگیری دستگاه پیشرفته و بهره گیری از نیرو های متخصص بهترین سنگ ها را تولید روانه بازار می کنند و علاوه بر تامین و رفع نیاز بازار داخل، محصولات با کیفیت خود را به کشور های دیگر نیز صادر می کنند.

با توجه به اینکه سنگ های ایران در بازار های خارجی از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخودار است و به عنوان یک برند معتبر شناخته می شود فروش خوبی در این بازار ها داشته است و به همین علت ارز قابل توجهی وارد کشور شده و موجب رونق اقتصادی کشورمان گشته است و زمینه اشتغال بیشتر برای کارجویان فراهم شده است.

تولید کنندگان علاوه بر ارائه محصولات به بازار های سنتی، با ایجاد فروشگاه های مجازی، زمینه خرید غیر حضوری و خرید مستقیم سنگ از تولید کننده را برای مشتری فراهم نموده اند تا علاوه بر صرفه جویی در زمان خریداران، با اطمنیان خاطر و رضایت بیشتری محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.