قیمت فروش سنگ پلاک مرمریت

قیمت فروش سنگ پلاک مرمریت با توجه به جنس و کیفیت آن متفاوت است. این سنگ ها از نمونه های آهکی هستند که به خاطر طرح زیبا و همچنین رنگبندی های آن مورد توجه اقشار مختلف جامعه می باشند. برای اطلاع از قیمت انواع این محصولات در ابعاد مختلف می توانید به این سایت مراجعه کنید و به کمک شماره هایی که در پایین این سایت قرار دارند با کارشناسان تماس بگیرید. کارشناسان با خونسردی به سوالات شما پاسخ می دهند. 

 قیمت فروش سنگ پلاک مرمریت

مشخصات سنگ پلاک مرمریت

مشخصات سنگ پلاک مرمریت مشخصات سنگ پلاک مرمریت با توجه به ابعاد آن و همچنین رنگ و منطقه ای که این سنگ ها از آن جا استخراج شده اند متفاوت است. سنگ مرمریت یک نوع سنگ آهکی است که دارای رنگ های تیره و روشن می باشد. رنگ های تیره برای پارکینگ ها و کنار سالن ها به کار می روند و به خاطر  رگه های زیبایی که بر روی این سنگ ها ایجاد شده است توانسته مشتریان زیادی از سراسر کشور را جذب می کنند.

این سنگ ها استحکام زیادی در برابر ضربه دارند و همچنین به خاطر آهکی که در آن به کار رفته است نباید در مجاورت رطوبت قرار بگیرند.  برای مکان های مختلف ساختمان سنگ های مرمیت با ضخامت مختلف تعیین می شود به عنوان مثال برای راه پله ها سنگ ها باید ضخامت دو یا سه سانت داشته باشند. 

مرجع خرید سنگ پلاک مرمریت

مرجع خرید سنگ پلاک مرمریت مرجع خرید سنگ پلاک مرمریت در تهران قرار دارد. در این مرجع علاوه بر خرید و فروش انواع این محصول به دادن آگاهی در مورد نحوه ی فروش و انواع قیمت ها هم اقدام شده است. خریداران این سنگ ها مغازه داران و فروشگاه ها هستند که به صورت عمده ای و با قیمت پایین این محصول را خریداری و مورد استفاده قرار می دهند و همچنین شرکت های بازرگانی و تجار هم این محصولات را مستقیم از طرف کارخانه خریداری می کنند و به کشورهای دیگر صادر می کنند.  

صادرات به کمک شرکت های بازرگانی و تجار  به  کشورهای همسایه و حومه ی خلیج فارس و دریای عمان انجام می پذیرد و هر ساله ارز زیادی را وارد کشور می کند. خرید سنگ مرمریت با کیفیت از طریق این سایت هم انجام می پذیرد ما در این سایت انواع این محصول را با مشخصات کامل و قیمت ها قرار داده ایم تا در معرض دید مشتریان قرار بگیرد و همچنین اگر سوالی داشتید می توانید به کمک شماره تلفن هایی که در پایین این سایت قرار دارد با کارشناسان تماس بگیرید. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.