ارائه کننده سنگ مرمریت عیسی آباد

سنگ های مرمریت، از سنگ های پرکاربرد در صنعت ساختمان هستند که از جمله پرطرفدارترین محصولات صادراتی کشور محسوب می شوند.

سنگ های مرمریت که در بازار جهانی با نام ماربل شناخته می شوند، در نمای داخل؛ کفپوش ساختمان و راه پله ها مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ مرمریت عیسی آباد، یکی از انواع این سنگ ها است که در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت؛ توسط مراکز ارائه کننده سنگ مرمریت عیسی آباد، تامین می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

ارائه کننده سنگ مرمریت عیسی آباد

 

ویژگی های انواع سنگ مرمریت

ویژگی های انواع سنگ مرمریت

از دیرباز، انواع سنگ های مرمریت در ساخت بناها در رم و یونان و دیگر نقاط جهان مورد استفاده بوده است. سنگ های مرمریت که بر پایه ی کربنات کلسیم هستند در انواع کیفیت های سوپر، ممتاز، درجه یک و درجه دو در بازار عرضه می شوند که همین درجه بندی در بازار های صادراتی نیز وجود دارد که طبیعتا قیمت فروش سنگ؛ وابسته به رده های کیفی است. تنوع رنگ و طرح موج های آن ها به گونه ای است که سلیقه افراد مختلف را برآورده می سازد.

از گران ترین انواع آن، می توان به سنگ مرمریت دهبید و ارزان ترین آن ها به سنگ مرمریت صلصالی اشاره کرد که به شکل تایل های ۴۰ تا ۱۲۰ سانتی متری عرضه می شود. البته این ابعاد لزوما ثابت نیست و ممکن است در انواع این سنگ ها، متغیر باشد که قاعدتا در قیمت نیز تاثیرگذاری مستقیم دارد. از انواع دیگر سنگ مرمریت، می توان به هرسین؛ خوی، آباده، گلدن بلک، کاشمر و پر طاووسی اشاره کرد.

این سنگ ها، از نظر مقاومت از تراورتن سخت تر هستند؛ اما از گرانیت ضعیف تر هستند و امکان به وجود آمدن خراش در سطح آن ها وجود دارد که می بایست در محل استفاده آن ها دقت لازم را داشته باشید. در حال حاضر، این سنگ ها؛ عمدتا برای کف سازی مورد استفاده قرار می گیرند.

از سایر موارد حائز اهمیت در استفاده از سنگ های مرمریت، آسیب پذیری آن ها در مقابل اسید است. همچنین، پیشنهاد می شود که این سنگ ها؛ در طولانی مدت در معرض رطوبت قرار نگیرند؛ چرا که دچار تغییرات شده و نهایتا منجر به فرسایش آن ها می شود.

قیمت فروش سنگ مرمریت عیسی آباد

قیمت فروش سنگ مرمریت عیسی آباد

یکی از انواع سنگ مرمریت مورد استفاده در صنعت ساختمان، سنگ مرمریت عیسی آباد است که جز بهترین و زیباترین سنگ های مرمریت محسوب می شود و در طراحی های داخلی و بیرونی کاربردی است.  قیمت فروش سنگ مرمریت عیسی آباد، به عواملی چون اندازه، ضخامت، موج دار یا بی موج بودن، کیفیت ساب، کالیبراسیون و درصد تلورانس وابسته است.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.