مراکز فروش سنگ پله تراورتن

پله و زیبایی آن و دوام و سنگی که برای آن استفاده می شود از اهمیت خاصی برای زیبایی منزل برخوردار است. سنگ ها جسم هاس سخت، سنگین، زمخت و زشتی هستند که کاربرد آن ها برای زیبایی شاید کمی غیر قابل هضم باشد. ولی بهتر است بدانید پله می تواند با وجود این سنگ ها اینقدر زیبا باشد که حتی دلیلی برای زیبایی منزل شما شود. یکی از این سنگ ها که برای ساخت پله استفاده می شود سنگ پله تراورتن می باشد. مراکز فروش ما در سطح کشور این سنگ زیبا را به بازار عرضه می کنند.

مراکز فروش سنگ پله تراورتن

کیفیت جنس سنگ پله تراورتن

کیفیت جنس سنگ پله تراورتن پله ها اگر با مدل زیبا و سنگی جالب ساخته شوند بسیار به زیبایی خانه می افزایند. این جسم سخت و زشت یعنی سنگ با صافکاری می تواند تبدیل به پله ای زیبا شود. سنگ تراورتن یکی از سنگ هایی است که به دلیل ویژگی های خاصی که دارد برای ساخت پله از آن استفاده می شود.

سنگ تراورتن سنگ زیبایی است که تمام ویژگی های بالا که برای ساخت یک پله خوب مناسب است را دارد. طیف رنگی این سنگ از عاج فیل رنگ تا قهوه ای می باشد.

سنگی که برای پله استفاده می شود باید سخت باشد و درمقابل انواع ضربه مقاومت داشته باشد. باید در مقابل گرما و حرارت شدید مقاوم باشد. در مقابل انواع سایش نباید به راحتی خش شود و یا ترک بخورد یا بشکند.

مزیتی که این سنگ به مرمر دارد این است که با وجود داشتن ویژگی های مرمر قیمت پایین تری دارد و شما آسان تر می توانید آن را خریداری نمایید.

جنس سنگ پله بهتر است از تراورتن باشد تا هم از سر بودن زیاد آن جلوگیری شود و هم زیبایی بی حدی به منزل شما بدهد.

تراورتن سنگ خشنی است که به مرور زمان و گذشت سال ها ساخته شده است و بسیار متخلخل می باشد و رده های آن با سیمان پر می شود و به پله ها حالت طبیعی می دهد.

فروشگاه عرضه سنگ پله تراورتن

فروشگاه عرضه سنگ پله تراورتن ما در فروشگاه عرضه سنگ پله تراورتن بهترین و با کیفیت ترین نوع سنگ را به بازار عرضه می کنیم .شما برای خرید غیر حضوری می توانید به سایت ما سری بزنید و سنگ خود را به هر میزان که می خواهید سفارش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما که شماره ی آن ها در زیر آمده است تماس برقرار کنید.

شما با خرید سنگ تراورتن بهترین و با کیفیت ترین سنگ برای پله ی منزل خود خریداری کرده اید. کیفیت حرف اول ماست.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.