خرید سنگ تراورتن کرم درب کارخانه

خرید سنگ تراورتن کرم درب کارخانه بازار داغ و پر رونقی دارد. این نمونه سنگ از رسوبات چشمه های آب گرم بدست آمده است به خاطر همین این محصول جزو سنگ های رسوبی می باشد. سنگ تراورتن را می توان هم در نمای بیرونی ساختمان هم داخل ساختمان استفاده کرد. به خاطر همین در مدل و رنگ های مختلفی تولید می شود.

خرید سنگ تراورتن کرم درب کارخانه

ضخامت سنگ تراورتن کرم

ضخامت سنگ تراورتن کرم

ضخامت سنگ تراورتن کرم با توجه به نوع کاربرد آن متفاوت می باشد. به عنوان نمونه سنگ تراورتن پله دارای ضخامت ۳ سانتی متر می باشد و برای نمای ساختمان ۱٫۶ سانتی متر می باشد که در برخی از ساختمان ها برای نما از سنگ تراورتن با ضخامت ۴ سانتی متر هم استفاده می کنند. که این بیشترین ضخامت این محصول می باشد.

این محصول به دلیل این که از معادن مختلفی استخراج می شود. در رنگ و طرح های متنوعی تولید می شود. نوع برش آن باعث شده ما بتوانیم این نوع سنگ را به دو صورت موج دار و بدون موج تولید کنیم. این محصول دارای شکل بلوری و سخت می باشد و تراکم بالا و بلوری شکل بودن آن باعث شده بهترین سنگ برای نمای ساختمان باشد.

این سنگ با وزن ۲۵۰۰ کیلو گرم در معادن استخراج می شود و در رنگ های کرم روشن، سفید، شکلاتی، تیره، زرد، قرمز و لیمویی وجود دارد. اما در کارخانه می توان رنگ قهوه ای و سیاه آن هم تولید کرد.

این نمونه محصول دارای حفره و تخلخل های زیادی می باشد که این ها باعث شده نوعی عایق حرارت و اصوات باشند. از پر مصرف ترین سنگ برای نمای است علت این امر به خاطر استحکام و مقاومت بالای آن در مقابل گرما، سرما و بادهای شدید می باشد. علاوه بر این حفره ها و تخلخل های روی آن باعث شده ملات و سیمان به راحتی روی آن بچسبند و از روی دیوار سقوط نکنند.

صادرات انواع سنگ تراورتن

صادرات انواع سنگ تراورتن

صادرات انواع سنگ تراورتن با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود. از مزیت های استفاده از این نوع سنگ به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • این سنگ چون در داخل کشور تولید می شود قیمت مناسبی دارد و در دسترس همگان می باشد.
  • در مقابل سرمای شدید، ترک، خرد شدگی و ریزش مقاومت بالایی دارد.
  • این محصول به دلیل خنک بودن بهترین گزینه برای مناطق گرم و استخر های بزرگ و کوچک می باشد.
  • وجود حفره و تخلخل در آن باعث شده هنگام استفاده از آن در کف و راهروها احتمال لیز خوردگی و سر خوردگی در آن وجود نداشته باشد.
  • در مقابل ساییدگی، رنگ رفتگی، پریدگی و شکستگی مقاومت بالایی دارد.
  • از نظر شکل ظاهری زیبا و شکیل می باشد.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.