بازار خرید تراورتن شکلاتی هستیجان

تراورتن شکلاتی هستیجان به دلیل کاربردهای زیادی که دارد و به خاطر کیفیت بالای آن  از بازار خرید خوبی برخوردار است. این محصول علاوه بر رونق خوب در بازار های داخلی، در بازار های خارجی نیز از بازار خرید پر رونقی برخوردار می باشد و این محصول بسیار پر فروش و پر طرفدار است. به دلیل بازار خرید خوبی که این محصول دارد، سالانه مقدار زیادی از آن صرف صادرات  به سایر کشور ها می شود.

بازار خرید تراورتن شکلاتی هستیجان

مشخصات فنی سنگ تراورتن شکلاتی

مشخصات فنی سنگ تراورتن شکلاتی  یکی از مشخصات سنگ تراورتن، منحصر به فرد بودن آن است و حفره های طبیعی روی این سنگ وجود دارد و متخلخل است.

از دیگر مشخصات سنگ تراورتن می توان به سوراخ ها و حفره هایی که بر روی سنگ وجود دارد، اشاره کرد. هر چه که حفره های موجود در این سنگ کوچکتر باشد، از کیفیت بالاتری برخوردار است. اغلب در کارخانه ها این حفره ها پوشیده می شوند.

از سنگ تراورتن اغب به عنوان مصالح ساختمانی استفاده می کنند و همچنین برای بار گذاری ستون های اصلی و کانال ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگ تراورتن طیف وسیعی از رنگ ها و اندازه ها را شامل می شود. این سنگ در رنگ های قهوه ای، کرم، طلایی، قهوه ای مایل به قرمز و سفید موجود می باشد. همچنین سنگ تراورتن از دیگر سنگ ها نرم تر می باشد.

سنگ تروارتن یکی از انواع سنگ های کاربردی می باشد که از آن هم برای داخل ساختمان و هم خارج از آن استفاده می کنند. این سنگ را به عنوان یک قطعه تزئینی با دیگر سنگ ها از جمله گرانیت و مرمر ترکیب می کنند که این ترکیب زیبایی خاصی را به سازه می بخشد.

مرکز تولید تراورتن شکلاتی هستیجان

مرکز تولید تراورتن شکلاتی هستیجان

سنگ تراورتن نوعی سنگ آهکی می باشد که دارای مشخصات زیادی است و در معادن سراسر جهان با استفاده از روش های مختلف برش داده می شود و آن ها را به انبار میفرستند و در آن جا نگهداری می کنند سپس این محصول را به کارخانه ها می فرستند تا برای استفاده آماده شوند.

سنگ تراورتن در انواع مختلفی از جمله خرد شده، تکه تکه شده، برسی‌، برشی و جلا داده شده تولید می شود.

تولید تراورتن شکلاتی در مرکز تولید با استفاده از ابزار ها و دستگاه های مختلف صورت می پذیرد و این مرکز تولید بهترین و با کیفیت ترین نمونه سنگ خود را با رنگ ها و طرح های مختلف تولید و برای فروش در بازار عرضه می کند. این محصول در صنایع مختلفی کاربرد دارد.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.