فروش مستقیم سنگ تراورتن شکلاتی

شرکت های مختلفی در جهت تولید و ساخت سنگ تراورتن شکلاتی وجود دارد و یکی از اصلی ترین  آن کارخانه ها در شهر یزد است که سنگ های با کیفیتی و البته مقرون به صرفه ای را تولید و به بازار عرضه می کنند. این محصولات به دلیل کیفیت خوب امکان صادر شدن به بقیه کشورها را دارد.

 

فروش مستقیم سنگ تراورتن شکلاتی

انواع سنگ تراورتن شکلاتی

انواع سنگ تراورتن شکلاتی توضیحات انواع سنگ تراورتن شکلاتی :

امروزه سنگ هایی از نوع تراورتن به دلیل داشتن تنوع رنگی مانند رنگ شکلاتی جزو یکی از تراورتن های رنگی با مصرف بالا در کار ساختمان سازی در سال های متمادی است. سنگ های تراورتن شکلاتی حاوی رنگ ثابت در برخورد تابش نور آفتاب است و ترکیب شدن این نوع سنگ با انواع و اقسام سنگ های تراورتن سفید و کرم رنگ، نمایی خیلی دلنشینی را به وجود می آورند.

سنگ تراورتن از نوع شکلاتی با نام های دیگر ذیل در بازار تولید و عرضه می گرد د:
کارخانه سنگ تراورتن شکلاتی شهرستان کاشان ، کارخانه سنگ تراورتن شهر یزد ، کارخانه تولید سنگ تراورتن شکلاتی شهرستان تکاب ، سنگ تراورتن شکلاتی بی موج ، سنگ تراورتن شکلاتی موج دار
درجه بندی سنگ در ایران تعریف خاصی ندارد. بر همین اساس هر کدام از کارخانه های تولید کننده سنگ ساختمانی درجه بندی مخصوص به خود را دارد. مثلا یک شرکت نیز درجه بندی سنگ تراورتن را بصورت سوپر ، ممتاز و درجه یک تقسیم کرده است. 

عموما سنگ های تراورتن شکلاتی حاوی انواع موج هایی با سایزهای مختلف است. سنگ تراورتن شکلاتی به سبب داشتن زیبایی و البته داشتن یکنواختی در رنگ جزو پر تیراژه ترین سنگ ­های تراورتن شکلاتی است و کارایی آن در همه جاهای ساختمان به جزو کف اتاق ها می­ باشد.

سنگ های تراورتن دارای رنگ سفید موج دار و همچنین نقش و نگار جذابی در عمق سنگ می ‌باشد و به نوعی می ‌توانیم آن را طبق کلمه لوکس ، جزو گران قیمت ترین سنگ‌ های ساختمانی به حساب آورد. از این سنگ عموما در نمای خارج ساختمان استفاده می گردد و همینطور در قسمت ‌های داخل ساختمان هم مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

مهم ترین شرکت تولید سنگ تراورتن شکلاتی یزد در استان یزد، شهرستان تفت، دهستان دهشیر قرار دارد.

شرکت تولید سنگ تراورتن شکلاتی

شرکت تولید سنگ تراورتن شکلاتی

یکی از تامین کننده سنگ های تراورتن شکلاتی سایت فروش اینترنتی ما است که می توانید از تنوع محصولات ما با مشخصات سنگ تراورتن مورد نظر خود استفاده و خرید نمایید.

تمام تلاش ما بر این است که سنگ های با کیفیت به مشتریان خود ارائه دهیم و سنگ ها قیمت های مقرون به صرفه داشته باشند تا مشتری توان مالی خرید این سنگ مورد نظر خود را داشته باشد.
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.