فروشنده سنگ پشت کار ارزان

فروشنده سنگ پشت کار ارزان قیمت را به مشتریان به صورت اینترنتی و یا حضوری ارائه می دهد. سنگ پشت کار یک اصطلاحا است یعنی سنگی که یک جا به کار آید و بشود آن را استفاده کرد. قیمت این محصولات نسبت به نمونه های دیگر ارزان تر است و این به خاطر این است که ممکن است نسبت به سنگ های دیگر از نظر طرح و رنگ و حتی پایه ی کاری کوتاه تر باشد. این فروشنده ها از طرف کارخانه مجوز فعالیت دارند و به نرخ درب کارخانه محصولات را ارائه می دهند.

فروشنده سنگ پشت کار ارزان

انواع سنگ پشت کار کدام است؟

انواع سنگ پشت کار کدام است؟ انواع سنگ پشت کار کدام است. این سنگ ها در دو نوع می باشند نمونه های داخلی که برای کف سالن و داخل آشپزخانه و حتی پوشش دیوار هم کاربرد دارند و اما نمونه های خارجی که به آن سنگ کاری خارجی می گویند که برای نماهای ساختمانی به کار می رود.

نمونه های داخلی به صورت متری حساب می شوند هزینه ی نصب سنگ ۸۰*۸۰ نسبت به نمونه سنگ ها با ابعاد ۴*۴۰ بیشتر است. و اما سنگ های پشت کاری که برای نما مورد استفاده قرار می گیرند اغلب از جنس مرمر می باشند که این محصولات به خاطر این که به خوبی ملات بر روی آن ها کاربرد ندارد  نیاز به اسکوپ گذاری دارند و اما نمونه سنگ های تراورتن نیاز به این کار نیست و ملات به خوبی این سنگ را نگه می دارد.

اگر سوالی در مورد انواع سنگ پشت کار داشتید می توانید به این سایت مراجعه کنید و یا با کمک شماره تلفن هایی که در پایین این سایت قرار دارند با کارشناسان تماس گرفته و سوالات خود را بپرسید. کارشناسان با خونسردی به سوالات شما پاسخ می دهند.

مراکز خرید سنگ پشت کار ارزان

مراکز خرید سنگ پشت کار ارزان

مراکز خرید سنگ پشت کار ارزان قیمت و با کیفیت  در تهران و شهرستان ها دایر است و به نرخ درب کارخانه به فروش محصولات به صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام می کنند. این مراکز از طرف کارخانه مجوز فعالیت دارند از این رو فعالیت این گروه تحت نظر کارگروه ویژه است که از طرف کارخانه منصوب شده اند. خریداران اغلب ساختمان سازان و شهرک سازان می باشند که این محصول را به صورت عمده ای و با قیمت پایین می خرند و مورد استفاده قرار می دهند.

کیفیت بالا و قیمت پایین این محصولات نه تنها مشتریان داخلی را بلکه از دیگر کشورها هم مشتریان زیادی را جذب کرده است. صادرات به این کشورها هر ساله صورت می پذیرد و ارز زیادی وارد کشور می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.