فروشگاه فروش سنگ پارکینگ کف

در حال حاضر فروشگاه فروش سنگ پارکینگ کف پس از مشاوره رایگان و تخصصی و هم چنین در نظر گرفتن نیاز مشتری اقدام به ارائه محصول با کیفیت و مطابق با دو متریال مهم مشتری یعنی سلیقه و هزینه آنان می کند که در جهت کسب اعتماد و رضایت مشتریان بسیار حائز اهمیت می باشد که در نهایت باعث خرید به صورت عمده می شود که منافع هر دو طرف را به دنبال دارد.

فروشگاه فروش سنگ پارکینگ کف

راهنمای انتخاب سنگ پارکینگ کف

راهنمای انتخاب سنگ پارکینگ کف

از آنجا که امروزه افراد زیادی برای زیبایی و جذابیت از سنگ برای کف سازی پارکینگ ‌استفاده می نمایند بنابر این میزان عرضه آن افزایش یافته است. در هنگام انتخاب سنگ پارکینگ ‌باید به  مساحت پارکینگ‌ مورد نظر و هم چنین رنگ، ابعاد، ضخامت و نوع سنگ دقت نمود که هر یک متریال مهمی در نحوه انتخاب آن می باشد که لازم به ذکر توضیحاتی در مورد آن است.

در مورد رنگ مصرفی اغلب باید از رنگ ‌های روشن انتخاب کرد تا لکه بری آن و شست و شوی پارکینگ آسان تر باشد. و اما ابعاد و سایز سنگ باید به گونه ای باشد که علاوه بر زیبایی و جذابیت سبب تجمع آب در هنگام شست و شو در پارکینگ نگردد.

در مورد ضخامت و نوع سنگ باید این نکته را در نظر گرفت که به دلیل تردد خودرو ها و ظرفیت پارکینگ باید ضخامت و نوع سنگ را در نظر گرفت که انتخاب خوب باعث جلوگیری از شکستگی و آسیب پذیری به سنگ کف می گردد و سبب تعویض کف آن و هزینه های احتمالی نمی گردد.

شایان ذکر است که خود فروشندگان با ارائه اطلاعات دقیق و نیز در نظر گرفتن خواسته مشتریان و هم چنین مساحت پارکینگ خریداران را ارشاد و راهنمایی می کنند تا با انتخاب سنگ ‌مناسب علاوه بر کسب اعتماد فروش عمده ای را داشته باشند که این باعث افزایش میزان فروش و کسب سود و منفعت بیشتر می شود.

خرید مستقیم سنگ پارکینگ کف

خرید مستقیم سنگ پارکینگ کف

در حال حاضر خرید مستقیم سنگ ‌پارکینگ کف توسط خریداران آن به صورت حضوری و عمده خریداری می گردد که از تنوع رنگ و کیفیت بسیار در کنار قیمت مناسب بهره مند است که‌ معمولا این نوع خرید ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

شایان ذکر است که علاوه بر خریداران داخلی، تجار خارجی نیز به دلیل کیفیت بالای این محصول و هم چنین قیمت مناسب از آن به خوبی استقبال نموده اند و مورد محبوبیت زیادی قرار گرفته است. در حال حاضر صادرات آن نیز به صورت مستقیم و حضوری توسط تجار صورت می گیرد تا نیاز بازار خود تامین نمایند.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.