مراکز عرضه سنگ مرمریت خوی بسطام

در حال حاضر مراکز پخش و عرضه سنگ مرمریت خوی بسطام را به صورت عمده و مستقیم از معادن آن تهیه و در جهت تامین نیاز مشتریان داخلی و خارجی در دسترس آنان قرار می دهد و از آنجا که واسطه ها را حذف نموده است به مراتب قیمت نهایی خرید آن ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد که این منجر به افزایش تقاضا از سوی مشتریان می شود.

مراکز عرضه سنگ مرمریت خوی بسطام

کاربرد سنگ مرمریت خوی چیست؟

کاربرد سنگ مرمریت خوی چیست؟

 

 امروزه با پیشرفت تمامی علوم ‌در پیرامون زندگی ما و هم چنین استفاده از محصولات جدید و مدرن توسط افراد علم معماری نیز دست خوش تغییرات قرار گرفته است و استفاده از طرح ها و مصالح گوناگون گسترش یافته است که یکی از این طرح ها و مصالح استفاده از سنگ مرمریت برای زیبا جلوه دادن در نمای داخلی، خارجی و کف می باشد.

از دیگر کاربرد سنگ مرمریت می توان از نوع ساده آن در هنر مجسمه سازی نام برد که هنرمندان با استفاده از آن پیکر تراشی اشخاص مهم دولتی، علمی  و سیاسی را انجام داده یا بر آن نقش انواع حیوانات افسانه ای و اسطوره ای را احیا می کنند.

و اما آنچه که در مورد آن بحث خواهیم نمود کاربرد سنگ خوی به عنوان یکی از با کیفیت ترین و زیبا ترین نوع سنگ به نوبه خود می باشد که معماران داخلی و خارجی از آن در دکوراسیون داخلی منازل، ادارات و ساختمان های متفاوت به وفور استفاده می کنند که به عنوان مثال از آن برای پیشخوان آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، اتاق خواب و نهایت در پذیرایی با متریال های روز دنیا به کار می برند و گاهی نیز به عنوان کف پوش سالن های مختلف با تنوع رنگی بسیار مورد مصرف قرار می دهند.

باید به این نکته اشاره نمود که از میان انواع مرمریت از  نوع کریستال آن در بازار های داخلی بیشتر استقبال شده است چرا که از تنوع رنگ و نیز عملکرد و مقاومت بهتری بهره مند است.

قیمت خرید سنگ مرمریت خوی بسطام

قیمت خرید سنگ مرمریت خوی بسطام

 

معمولا در هنگام خرید سنگ مرمریت خوی یکی از متریال های بسیار مهم قیمت آن می باشد که خود به عوامل متعددی بستگی دارد که شامل: رنگ، جنس، ضخامت، ابعاد و میزان ساب پذیری و غیره می باشد که اغلب افراد با در نظر گرفتن همه این معیار ها اقدام به خرید به صورت عمده می نمایند.

شایان ذکر است که خریداران بر اساس نیاز و هم چنین سلیقه خود از آن در ابعاد مختلف با تنوع رنگی بسیار به صورت عمده سفارش می دهند تا علاوه بر تامین خواسته خود از قیمت ارزان تر و مقرون به صرفه بهره مند شوند.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.