عرضه کننده سنگ پله صادراتی

پله با مدل های مختلف زیبایی خاصی به منزل می دهد. بعضی پله ها واقعا زیبا هستند و آدمی از دیدن آن لذت می برد. برخی خانه های دوبلکس هستند و اگر پله ها هم زیبا باشد جذابیت خارق العاده ای به منزل می بخشد که آدمی از دیدن آن سیر نمی شود. برای ساخت پله ها از سنگ های مختلفی استفاده می شود. ما در فروشگاه مرکزی خود عرضه کننده سنگ پله صادراتی به تمام نقاط کشور و خارج از کشور می باشیم.

عرضه کننده سنگ پله صادراتی

انواع سنگ پله صادراتی

انواع سنگ پله صادراتی سنگ پله ها باید جنس خوبی داشته باشند. باید سخت و مقاوم باشند چون محلی است که انسان ها مدام روی آن ها پای می گذارند و در معرض انواع ضربه ها می باشند.

مخصوصا در مکان هایی مانند ادارات و دانشگاه ها که رفت و آمد زیاد است جنس پله ها باید خوب و سخت باشد که دچار فرسایش نشوند.

سنگ های پله داخل منزل باید زیبا باشند چون زیبایی برای آن ها در درجه ی اول اهمیت است و باید جنس آن ها طوری باشد که سریع افراد از روی آن سر نخورد.

سنگ های پله باید از جنسی باشند که در برابر انواع ضربه مقاوم باشند. باید در مقابل سرما شدید و حرارت بالا مقاومت بالایی داشته باشند. نباید با راه رفتن مداوم روی آن سریع سایش قرار گیرند.

سنگ های صادراتی شامل نمونه هایی مانند سنگ تراورتن، مرمر و گرانیت و کوارتز و غیره. هر کدام زیبایی خاص خود را دارد و رنگ های متنوعی دارند که از جذابیت خاصی برخوردار هستند. سنگ های صادراتی علاوه بر مقاومت قابل قبول باید رنگ ها و طرح های جذابی هم داشته باشند.

برخی سنگ ها برای محیط هایی باز همچون حیاط استفاده می شوند. این گونه سنگ ها باید ویژگی های خاص خود را داشته باشند تا در فضای باز مورد سایش و اکسایش قرار نگیرند و یا در مقابل رطوبت سریع تخریب نشوند.

بهترین سنگ های صادراتی باید ویژگی های خاص خوبی داشته باشند تا آن ها را برای صادرات مناسب سازد.

مراکز فروش سنگ پله صادراتی

مراکز فروش سنگ پله صادراتی مراکز فروش سنگ پله صادراتی ما بهترین و با کیفیت ترین انواع سنگ صادراتی را تولید و به داخل و یا خارج از کشور صادر می کنند.برای خرید غیر حضوری می توانید به سایت ما مراجعه کنید و سنگ مورد نظر را سفارش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در این زمینه از طریق شماره های زیر تماس برقرار نمایید.ما بهترین و با کیفیت ترین سنگ ها را تولید و آن ها را با قیمتی مناسب و عادلانه به بازار عرضه می کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.