فروش مستقیم سنگ پله عباس آباد

پله ها با شکل ها و مدل های مختلف شان برای منزل زیبایی و جذابیت فراوانی به بار می آورند. برخی منازل دوبلکس داشتن پله های زیبا واقعا آن ها را زیبا کرده است و اگر سنگ این پله ها زیبا و جذاب نباشند قطعا نمای داخلی ساختمان را زشت می کنند و از ارزش مادی آن خانه کم می کنند. سنگ پله عباس آباد یکی از این سنگ های زیبا برای پله ها می باشد. ما فروش مستقیم این سنگ و عرضه ی آن را به بازار داریم.

فروش مستقیم سنگ پله عباس آباد

ویژگی های فنی سنگ پله

تولیدکنندگان سنگ پله عباس آباد

سنگ پله باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا برای ساخت پله مناسب باشد. یکی از ویژگی های آن این است که سنگ پله باید در مقابل انواع ضربه ها شدید هم توان مقاومتی داشته باشد و بتواند دوام بیارد یعنی ترک بر ندارد و نشکند. در مقابل سرمای شدی مانند یخ زدگی و گرما و حرارت بالا باید مقاوم باشد و فورا با گرم و سرد شدن ترک نخورد.

سنگ پله ی خوب نباید با راه رفتن مداوم روی آن ساییده شود و یا در اثر انواع گاز ها اکسیده شود. این سنگ باید تحت تاثیر رطوبت قرار نگیر چون پله ای که در حیاط باشد مدام شسته می شود و یا با آب باران خیس خواهد خورد و ساعت های طولانی روی آن خواهد ماند.

پس ویژگی های سنگ پله ی خوب را با هم مرور کردیم این ویژگی ها مخصوصا باید در محیط های پر رفت و آمد مانند ادارات و دانشگاه ها رعایت شود تا سریع ساییده یا ترک نخورد و نشکند.

سنگ پله عباس آباد علاوه بر داشتن مقاومت عالی در برابر انواع ناملایمات زیبایی خاصی هم دارد. این سنگ زمینه ی روشن نزدیک به سفید دارد و در شهر نیم ور معدن تراورتن آن قرار دارد.

سنگ پله تولیدی عباس آباد تمام ویژگی های یک سنگ مناسب برای پله را دارد و شما با اطمینان کامل می توانید این سنگ را خریداری نمایید.

تولیدکنندگان سنگ پله عباس آباد

تولیدکنندگان سنگ پله عباس آباد

تولیدکنندگان سنگ پله عباس آباد با کیفیت ترین سنگ های تراورتن مناسب پله را تولید می کنند. این سنگ های معدن عباس آباد شهرت جهانی دارد و سالیانه مقادیر زیادی از سنگ های آن بعد از برش و صیقل دادن برای فروش و صادرات آماده می شوند.

شما برای خرید غیر حضوری این سنگ های گرانبها و زیبا می توانید به سایت ما مراجعه نمایید و ثبت سفارش کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به خرید و مشخصات کیفی این سنگ ها به شماره های ما در زیر تماس گرفته و با کارشناسان ما گفتگو نمایید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.