مرکز عرضه سنگ مرمریت دهبید

سنگ ها در اندازه های گوناگون فرآوری می شوند، سپس جهت فروش به مراکز مختلف عرضه می شوند. مرکز عرضه سنگ مرمریت دهبید به فروش این نوع سنگ در رنگ های روشن و تیره مشغول است. همچنین قابلیت فروش در اندازه های مختلف را دارد و می تواند سنگ ها را در اندازه دلخواه برش دهد و در اختیار مشتریان قرار دهد. همچنین فروش آن ها با ضمانت صورت می گیرد.

مرکز عرضه سنگ مرمریت دهبید

مشخصات سنگ مرمریت دهبید

مشخصات سنگ مرمریت دهبید

امروزه از سنگ های مختلف برای ساختمان سازی و تجهیزات مورد نیاز ساختمان مانند سنگ کابینت، ایجاد شومینه، فضای بیرونی ساختمان و … استفاده می شود. از انواع سنگ های مورد استفاده در ساختمان می توان به سنگ مرمر، سنگ گرانیت و … اشاره کرد. یکی از پر مصرف ترین و بهترین سنگ ها، سنگ مرمریت دهبید است. سنگ مرمریت چون با سنگ های موجود در معدن های دهبید شباهت زیادی دارد به این نام عرضه می شود.

این نوع سنگ در اندازه های بزرگ تهیه و تولید می شود که می توان آن را به اندازه های مختلف تبدیل کرد. همچنین دارای ویژگی های فیزیکی بسیار خوبی است. یکی دیگر از مشخصات سنگ دهبید ساب پذیری خوب آن است. این سنگ هنگام ساییده شدن بسیار خوب عمل می کند. ناگفته نماند که در این سنگ از مواد پر کننده قوی مانند توری برای بهبود و افزایش استحکام و مقاومت آن استفاده می شود.

از کاربرد های آن می توان به :

استفاده در کف ساختمان و نمای داخلی ساختمان اشاره کرد. همچنین برای ایجاد شومینه، میز های سنگی و … استفاده می شود. اغلب از دو رنگ تیره و روشن برای سنگ فرش ساختمان استفاده می شود و به گونه شطرنجی کار می شود.
از دیگر موارد مصرف آن می توان به سنگ فرش پله ها و راه پله ها اشاره کرد.
سنگ نام برده در رنگ های مختلف مانند کرم یا استخوانی، قهوه ای تیره و مشکی فرآوری و عرضه می شود. ناگفته نماند که سنگ هایی با رنگ استخوانی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. این سنگ دارای سورت های مختلف مانند یخی، پلنگی و … است. رنگ مشکی این سنگ به سنگ امپراطور معروف است. بهتر است از سنگ های مشکی در محیط های سربسته مورد استفاده قرار گیرد.

فروشنده سنگ مرمریت دهبید

فروشنده سنگ مرمریت دهبید عوامل موثر بر قیمت آن :

  1. هرچه سنگ انتخابی ما رنگ روشن تر و یکدست تری داشته باشد ، قیمت بالاتری دارد. در حقیقت سنگ مرمریت دهبید استخوانی یا روشن از قیمت بالاتری نسبت به رنگ تیره آن برخوردار است.
  2. هرچه رگه های موجود در سنگ و فسیل های موجود در آن کم باشد قیمت بالاتری دارد.
  3. ضخامت سنگ با قیمت سنگ رابطه مستقیم دارد.
  4. هرچه اندازه و ابعاد آن بزرگتر باشد و با دقت بیشتری برش خورده باشد قیمت بالاتری دارد.
  5. از دیگر عوامل موثر در قیمت آن، کیفیت فرآوری آن، ساب زدن آن و… است.

فروشنده سنگ مرمریت به فروش این نوع سنگ با رنگ ها و طرح های مختلف با کیفیت عالی مشغول است.

همچنین سنگ انتخابی مشتریان را در اندازه دلخواه برش می زند  و به مشتریان تحویل می دهد. تمامی محصولات دارای کیفیت بالا است. در حقیقت به دلیل داخلی بودن این نوع سنگ، با قیمت مناسب به فروش می رسد. برای خرید انواع سنگ مرمریت دهبید می توان از فروشنده آن کمک گرفت و بهترین نوع را با خیال راحت خریداری کرد.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.