مراکز عرضه سنگ مرمریت سفید

در مرکز عرضه ای که مدت ها در زمینه سنگ مرمریت سفید به فعالیت پرداخته، تلاش داریم که ساخته هایی گرانقدر و بسیار زیبا را با طراحی های خاص به دست درخواست کنندگان برسانیم. توجیه نهایی مان از چنین اقداماتی این است که اشخاص متقاضی را با اجناسی لوکس و کاملا ارزان قیمت روبرو شوند و سپس به انتخاب بپردازند. 

مراکز عرضه سنگ مرمریت سفید

ویژگی های سنگ مرمریت سفید

ویژگی های سنگ مرمریت سفید خصلت و ویژگی های سنگ مرمریت سفید خیلی متنوع و کاربردی هستند اما، آشنایی کامل با آن ها ضرورت دارد. برای شناخت افزون تر به مطالب عنوان شده در زیر توجه کنید:

  1. مقاومت در برابر عوامل سایشی در این تولیدات درجه یک خیلی بالا می باشد. این اقلام قدرت و توانایی زیادی دارند که در برابر عوامل فرساینده، واکنش مناسبی را از خود نشان دهند. معمولا هیچ یک از عوامل فرساینده مورد نظر نمی توانند ساختار این سنگ را در هم شکسته و آسیب های نامناسبی را شکل دهند.
  2. برخی از اجسام سنگین دارای وزن و قدرت بالایی هستند که ممکن است خطرات زیادی را به وجود آورند و هر گونه سنگی را در مسیر خود نابود کنند، اما این مساله در مورد سنگ های مرمریت فرق می کند. معمولا سنگ های مرمریت کاملا مقاوم ساخته شده اند و چندین بار در کوره های حرارتی زیر عملیات پخت قرار می گیرند و همین شرایط است که نمی گذارد، در اثر اصابت با اجسام سنگین خورد شوند.
  3. مراحل ساب زنی بر روی این تولیدات با دقت خاصی انجام می گیرد. از جهت چون سنگ ها مقاومت خوبی را نیز در مقابل ساب پذیری دارند به بهترین فرم شکل یافته و از براقیت بالایی بهره مند می شوند. بنابراین براقیت را هم باید از بهترین خصوصیات آن ها قلمداد کرد.
  4. خطوطی به طور همگن و یکنواخت بر روی آن ها ظاهر گشته است که زیبایی شان را چندین برابر بیشتر جلوه گر می شوند. این خطوط هم چون اضلاع هندسی بوده که ترکیب مناسبی را بر روی تمام سنگ ها، پدیدار می سازند و به همین دلیل باعث ایجاد قیمت های مناسبی برایشان می شوند.

قیمت خرید سنگ مرمریت سفید

قیمت خرید سنگ مرمریت سفید قیمت خرید سنگ مرمریت سفید مدام تغییر می یابد زیرا عوامل تاثیر گذار در بازار های داخلی و جهانی، هرگز روی یک درجه ثابت نمی مانند.

به این صورت هر روز نرخ های جدید تری به تصویب می رسند که کاملا نرمال و به صرفه می باشند. از طرفی این نرخ های به روز برای امر خرید خیلی مهم و ضروری به حساب می آیند.

در این حالت است که روابط تجاری با خیالی مطمئن به راه می افتند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.