مرجع تولید سنگ مرمریت گلدن بلک کاشان

سنگ مرمریت گلدن بلک یکی از سنگ های لوکس و بسیار زیبای موجود در صنعت است که به دلیل شفافیت، کیفیت بالا و فرآوری بسیار خوب باعث شده امروزه مورد توجه بسیاری از مهندسان و معماران تراز اول کشور واقع شده است و به طور گسترده در قسمت های مختلف ساختمان به کار می رود. ما مفتخریم یکی از بزرگترین مراجع تولید سنگ مرمریت گلدن بلک کاشان باشیم، شما برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما تماس حاصل کنید.  

مرجع تولید سنگ مرمریت گلدن بلک کاشان

کاربرد سنگ مرمریت گلدن بلک

کاربرد سنگ مرمریت گلدن بلک

سنگ مرمریت گلدن بلک یکی از سنگ های محبوب و پر استفاده در صنعت ساختمان سازی است که دارای زمینه مشکی یا نوک مدادی است و با خط ها و شال های طلایی و گاهاً سفید بر روی آن، جلوه ای بسیار زیبا به سنگ مرمریت گلدن بلک می بخشد. این سنگ ها در معادن گسترده ای در نقاط مختلف کشور استخراج می شود که از جمله از انواع سنگ مرمریت می توان به سنگ گلدن بلک شهر کاشان اشاره کرد. 

کاشان یکی از بزرگترین تولید کنندگان این نوع سنگ در کشور است که با کیفیتی عالی و متراژ بالا این سنگ تولید و روانه بازار می کند، سنگ مرمریت گلدن بلک یکی از پر استفاده ترین انواع صنعت در ساختمان سازی است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد از کاربرد سنگ مرمریت می توان به استفاده در حاشیه ها، قرنیزها، دور آسانسور، شمشیری راه پله و زیر پله اشاره کرد. 

طراحان محترم اخیرا در طراحی های خود در فضاهای لابی بسیار از سنگ مرمریت استفاده می کنند. همچنین این سنگ به عنوان سنگ فرش کلیه فضاهای داخلی ساختمان از جمله کف، دیواره ها، نمای داخلی و سرویس های بهداشتی استفاده می شود.

فروش سنگ مرمریت گلدن بلک کاشان

فروش سنگ مرمریت گلدن بلک کاشان

سنگ مرمریت کاشان دارای طیف رنگی کرم بژ و خاکستری است که به دلیل شباهت طرح این سنگ به کویر نام کویر گرفته است. از مهمترین کاربرد های این سنگ می توان به فضاهای داخلی از جمله دیوار و کف ساختمان اشاره نمود.

اگر بخواهیم به طور کلی به ویژگی این سنگ اشاره کنیم می توانیم به رنگ اصلی زمینه این سنگ که مشکی است اشاره کنیم همچنین وجود رگه های زیبای طلایی، شادابی و درخشندگی به خصوصی به سنگ می دهد.

سنگ مرمریت کاشان به نسبت سایر مرمریت های مشابه دیگر قیمت ارزان تری دارد و گزینه بسیار مناسبی برای خرید است. 

فروش سنگ مرمریت گلدن بلک در ابعاد و کیفیت های مختلف برای شما خریداران عزیز در سایت ما قرار داده شده است شما برای مشاهده، لیست قیمت ها و… با مشاوران و کارشناسان فروش ما تماس حاصل کنید. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.