,

مراکز عرضه سنگ نما ترامیت

مراکز عرضه سنگ نما ترامیت این محصول را به صورت کلی و عمده برای فروش در بازار توزیع می کند. خریداران و مشتریان می توانند، برای خرید مستقیم و عمده این محصول با ارزانترین قیمت سفارشات خود را در این سایت ثبت کنند و یا با شماره های درج شده در سایت با همکاران و کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرند. تا به این صورت این کالا را با ارزان ترین و بهترین قیمت خریداری کنند. 

مراکز عرضه سنگ نما ترامیت

مشخصات سنگ نما ترامیت

مشخصات سنگ نما ترامیت

در میان انواع و اقسام سنگ هایی که برای نما استفاده می شود، سنگ ترامیت یکی از محبوب ترین و بهترین انواع این محصول می باشد. این سنگ به دلیل داشتن ویژگی ها و مشخصات خاص و منحصر به فرد، طرفداران و خریداران زیادی در بازار دارد. از جمله مشخصات سنگ نما ترامیت می توان به این موارد اشاره کرد: 

  • یکی از مهمترین و اصلی ترین مشخصه این محصول داشتن زمینه رنگ روشن است. این محصول امروزه بیشتر در رنگ های سفید و کرم در بازار وجود دارد. از این رو، این محصول شباهت زیادی به سنگ های تراورتن دارد. بنابراین در زمان خرید نیابد آنها را اشتباه گرفت. 
  • از دیگر مشخصات این محصول می توان به یکنواخت بودن زمینه آن اشاره کرد. در زمینه این محصول هیچ گونه رگه هایی مشاهده نمی شود و این محصول سطح بسیار صاف و یکنواختی دارد. 
  • در کنار دیگر ویژگی ها و خصوصیاتی که این محصول دارد، می توان به قیمت آن نیز اشاره کرد. این نوع محصول به نسبت کیفیت و مقاومتی که دارد، قیمت ارزانتری دارد. از این رو، از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است. 
  • از دیگر ویژگی هایی که برای این محصول می توان بر شمرد، قابلیت و امکان جذب بالای آب توسط آن اشاره کرد. از این رو، این محصول در مقایسه با سایر سنگ ها و محصولات مشابه در بازار، مقاومت کمتری دارد. بنابراین بهتر است، از این محصول در نمای داخلی ساختمان یعنی در دیوار راه پله، دیوار های داخلی و غیره استفاده نمود. 

علاوه بر اینها، می توان به سایر ویژگی ها و مشخصاتی که این محصول دارد، مانند تنوع در سایز و رنگ و یا غیره اشاره کرد. 

فروش مستقیم سنگ نما ترامیت

فروش مستقیم سنگ نما ترامیت

فروش سنگ ترامیت به صورت مستقیم مزیت های زیادی به همراه دارد. از جمله این مزیت ها می توان به حذف دلال ها و واسطه ها از روند فروش این محصول و همچنین کاهش قیمت نهایی آن اشاره کرد. خریداران و مشتریان می توانند این محصول را از فروش مستقیم آن به صورت عمده و کلی و با ارزانترین و مناسب ترین قیمت خریداری کنند. برای خرید می توانید از این سایت استفاده کنید. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.