قیمت خرید سنگ ترامیت بوکان

قیمت خرید سنگ ترامیت بوکان بستگی به برند تولیدی و کیفیت آن دارد و بیشتر عرضه کنندگان این سنگ را به صورت عمده از در کارخانه به صورت مستقیم با قیمت پایین به متقاضیان عرضه می نمایند. این سنگ یکی از سنگ های پرفروش و پر مصرف می باشد که به صورت عمده از طریق فروشندگان و تولیدکنندگان با قیمت های متنوع به متقاضیان عرضه می شود. 

قیمت خرید سنگ ترامیت بوکان

ویژگی های سنگ ترامیت چیست؟

ویژگی های سنگ ترامیت چیست؟

سنگ ترامیت بوکان یکی از سنگ های ممتاز می باشد که در رنگ های روشن مانند کرم یا سفید به فروش می رود و این سنگ مانند سنگ تراورتن می باشد و بیشتر برای نماهای داخلی و بیرونی ساختمان ها کاربرد دارد.

از ویژگی های سنگ ترامیت می توان به رنگ روشن آن اشاره نمود که باعث درخشان شدن محیط و ساختمان ها می شود و بیشتر برای نماهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگ ترامیت یکی از انواع سنگ های پر مصرف در ایران می باشد که از کیفیت مناسبی نیز برخوردار می باشد و فروش این سنگ در بازار ایران از پرسودترین و پرفروش ترین سنگ ها می باشد.

استفاده از این سنگ ها به عنوان نماهای داخلی و خارجی ساختمان توسط معماران و مهندسان ساختمان از طرفداران زیادی برخوردار می باشد و از ویژگی های گوناگونی مانند؛ مقاومت و استحکام بسیار بالای این سنگ در برابر گرما، باد و باران های شدید می باشد.

بنابراین تولید این سنگ نه تنها در ایران بلکه در کل جهان به صورت گسترده می باشد و امروزه در طرح های جدید و به روز به مصرف کنندگان عرضه می شود.

مراکز فروش سنگ ترامیت بوکان

مراکز فروش سنگ ترامیت بوکان

مراکز فروش سنگ ترامیت بوکان را به صورت مستقیم و بدون واسطه در کیفیت برتر به صورت عمده با قیمت مناسب از در کارخانه تولیدی به متقاضیان صورت می گیرد.

سنگ ترامیت بوکان از محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان دارد و توزیع سنگ حیاط ترامیت در رنگ بندی ها و رنگ های مرغوب به مشتری انجام می شود.

خرید و فروش انواع سنگ های ترامیت بوکان در طرح های متنوع به دلیل مصارف بالا و طرفداران زیاد همیشه شلوغ و پررونق می باشد و قیمت فروش این سنگ ها نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد و قیمت آن به روز می باشد.

توزیع کنندگان انواع این سنگ ها را به صورت عمده با کاهش قیمت به صورت آنلاین و اینترنتی به مشتری تحویل می دهند و در صورت خرید آنلاین ارسال محصول به مشتری به صورت رایگان انجام می شود.

در صورت تمایل به خرید عمده سنگ ترامیت به روش فوری و آنلاین می توانید از طریق این سایت اقدام به خرید نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.