مرکز عرضه سنگ پلاک تراورتن

سنگ پلاک به سنگی گفته می شود که پس از استخراج از معدن در کارخانه های سنگ بری در اندازه معین برش و صیقل داده می شود و استفاده متعددی دارد. تراورتن نیز نوعی سنگ رسوبی متخلخل است که سنگ پلاک آن از کیفیت و مقاومت  بسیار بالایی برخوردار است. مرکز عرضه سنگ پلاک تراورتن این نوع سنگ را در رنگ های متنوع، استحکام فوق العاده  با قیمت ارزان و استثنایی در سایت مربوط به فروش آن عرضه می کند.

مرکز عرضه سنگ پلاک تراورتن

اطلاعاتی درباره سنگ پلاک تراورتن

اطلاعاتی درباره سنگ پلاک تراورتن سنگ پلاک تراورتن در ضخامت یک تا پنج سانت وجود دارد و از سنگ تراورتن که نوعی سنگ آهک رسوبی و متخلخل است حاصل می شود. این سنگ به دلیل وجود مواد معدنی مختلف به کار رفته در آن از رنگ های متنوع و جذابی برخوردار است و حفره های ریز موجود در این سنگ باعث زیبایی منحصر به فرد آن شده است و این محصول را به یک سنگ زینتی و تزئینی تبدیل کرده است.

سنگ پلاک تراورتن در برابر شرایط آب و هوایی مختلف بسیار مقاوم است و موارد استفاده از آن نامحدود است. این سنگ در ضخامت های مختلف مناسب کف و دیوار داخل ساختمان، پله ها و نمای بیرونی وجود دارد، سنگ پلاک تراورتن به هیچ وجه آب و رطوبت را جذب خود نمی کند و در محیط های مرطوب نیز شوره نمی زند، از این رو برای کف و دیوار استخر ها گزینه مناسبی است، حفره های موجود در این سنگ نیز مانع لیز خوردن می شود.

این نوع سنگ دارای طیف رنگ گرم و دلنشین است و زیبایی خیره کننده ای به دکوراسیون داخلی و بیرون ساختمان می بخشد. این سنگ نسبت به ضربه و فشار نیز استحکام بالایی دارد، به راحتی صیقل می خورد، سطح خارجی آن غالبا خنک است و برای محیط های گرم ایده آل است.

عامل مهم دیگری که علت محبوبیت این سنگ است، فراوانی آن و قیمت مناسب و ارزان تراورتن نسبت به سایر سنگ های استخراج شده در کشور است.

تولید عمده سنگ پلاک تراورتن

تولید عمده سنگ پلاک تراورتن تولید سنگ پلاک تراورتن در کشور به شکل عمده انجام می شود، علاوه بر این که معادن زیادی از این سنگ در کشور وجود دارد، کیفیت، زیبایی، استقامت و ویژگی های مثبت بی شمار آن، سنگ پلاک تراورتن را به یک مصالح ساختمانی پر فروش تبدیل کرده است، بنابراین بازار تراورتن و سنگ پلاک آن از رونق بسیار بالایی برخوردار است، مشتری پسندی این سنگ و رضایت مردم در استفاده از این مصالح، مهر تاییدی بر برتری تراورتن نسبت به سنگ های دیگر است.

تولید این سنگ و عرضه آن به صورت عمده انجام می شود و خرید عمده آن قطعا به نفع مشتری است. مردم می توانند در  سایت فروش مربوط به آن انواع سنگ پلاک تراورتن را انتخاب کرده و در هر متراژی که نیاز دارند،  به صورت غیر حضوری خرید کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.